Hannah vill resa...

 

Usch vad segt att vara sjuk.
Blää..
Känner mig mycket bättre idag men nu har jag upptäckt hur mycket som har
" förfallit "när jag inte orkat göra något...puh...detta hem ser ut som en ruin,det går snabbt kan jag lova med två killar!

Jag vill åka på semester! Igen!
Sitta på en stor balkong och blicka ut över moskér (nåja..det är inget krav )och poolområden, dricka paraply-drinkar och slippa städa.
Ligga på stranden på dagarna utan moln som lurar och äta på mysiga restauranger.

Ska sätta mig och kolla igenom Ving och Fritidsresors utbud ikväll ,vem vet..man kanske hittar något passande?!

Var skulle du helst resa just nu?

56 kommentarer
Wysteriia

Jag vill åka tillbaka till Bali :)

annie

svar: tacktack! (jag vill förresten åka till usa, spanien eller frankrike just nu!)

kitty

Tycker du att vitt är hett? titta in vårt nya inlägg ;)

Fatma

Jag skulle också vilja resa nu antigen till Florida eller Turkiet :)

sandra

Inge roligt att vara sjuk när det är fint väder ute.

Ja semester vill man väl alltid åka på, så underbart !! Vi var nyss på en månads lång semester i thailand. Men jag skulle gärna åka bort igen.

Amanda Eklund

japp :DD



jag skulle vilja åka till något skit varmt ställe efersom det är skit väder här hahah :P

Lina

Svar; Tack detsamma!

C

Det gör jag med ska du veta. Hoppas att dagen har varit bra?

Linda/ Fröken SÖTSUR

Aah...jag längtar till den 19:e då vi drar till Mallis:)

Niklas Eriksson

Skall jag resa så får det bli till USA, hänger du med? :).

Krya på dig Hannah!



/Mvh Niklas

angelica

japp, ingen hitt enligt mig

Sess

Hej och tackar =D

Nä usch stackars att vara sjuk!

Jag vill resa till maldiverna!

Eller inte resa, jag vill bo där hi hi

Krya på dej och ha en skön kväll.

Kramar

Martin

Jag ska till London på Tisdag vilket jag ser fram emot, Men allra helst skulle jag vilka resa till Nya Zeeland! :)

V

jag vill till frankrike :)

lisa

sv; haha nej :D



Vi håller på att spara till tre veckor i thailand nu, så thailand! :D själv ?

Jennyh

Afrika nånstans skulle jag helst av allt vilja åka till, eller USA :)

Sassy

Tack för gratulationen!



Just nu är jag mest sugen på de resor jag faktiskt ska åka på, dvs London och Italien!



Krya på dig!

kram

evans

Irland känner jag mig sugen på, men det blir Tallinn i augusti istället.

jayne

ja... kanske Turkiet.... Side... kanske...

evelina

Vill du bli "Dagens blogg" i min blogg imorgon?

Spana då in mitt senaste inlägg "Information!"

för att veta hur du kan bli det!

Lycka till!

Evelina

Till Thailand eller New york :)

Rebecka

kreta, grand canaria eller något liknande. spanien hade inte varit fel heller. eller italien :)

R e b e c c a

sjuk är inte det minsta kul, usch nej ..



jag skulle vilja åka till spanien, grekland, paris, london, thailand, och massa mer =P

Lovisa

Okej, vad kul med shopping! Krya på dig du! :)

Lovisa

Okej, vad kul med shopping! Krya på dig du! :)

Erika

Fin blogg :D

Anonym

Det värsta som kan hända, hände för två dagar sedan. Läs min blogg och hjälp mig att stödja min bästa kompis!

Petra Bloggar

nämen usch vad trist att vara sjuk! :S KRY PÅ DIG!



jag har ju cypern som en liten favorit...fantastiks stränder!



KRAM

Natta

Jag skulle vilja åka till bahamas eller kreta;)

krya på dig!:)

Catrin

Grekland lockar just nu!!

Anna

Mmm, det vill jag verkligen med. Istället för att börja jobba på måndag liksom :S



Hade velat till Afrika, eller någon söderhavsö, eller "bara" till Grekland hade varit fint med!

Anna

jag skulle vilja åka till något tropiskt ställe, med sol, bad och en massa glass :)



Hoppas att du mår bättre!



Kram

Alexandra

Vart som helst bara det är varmt! Krya på dig!!

Jonna

sv: tack ja tycker jätte mycket om den:D

Hoppas du haft en skön dag:D

naddi

naddi

Ops! :s



sv: Tack, hoppas du kryar på dig

Trevlig kväll!

kram :)

Pernilla

ja håller med, skulle vara underbart med en resa just nu!

Browniies

Svar:

Och vi önskar dig också en bra dag, eller kväll nudå!

LeMiffo

Ner till göteborg till pojkvännen :)

En Mölnbobos Liv - Mammablogg

Side,Turkiet skulle jag åka till om vi hade pengarna.

Fredrik Frisören

vem vill inte det =)O)

Fia

USA, Californien ! :)

mia dh

Någonstans där det finns gott om sol, bad och trevliga människor. Hmm Bali kanske.

Sweet 16´s blogg

underbart :D

delinda

hoppas du mår bättre snart tjejen! åh resa, om en månad åker jag t USA längtar såååå tills dess är det jobb. skulle vara roligt med en sista minuten i deppiga oktober också. kramar

delinda

hoppas du mår bättre snart tjejen! underbart med resa, åker om 1 mån t USA längtar så. Och en sista min i deppiga oktober är aldrig fel =) kramar

Ilona

Krya på dig :)

marie

Skriv en kommentar till mig att du vara med i min tävling så kan du få chansen att bli dagens blogg. Det är ganska smart att vara med i tävlingen. Om du vinner kommer du troligtvis att få en hel del besökare eftersom jag kommer att länka till din blogg (har ca 300 besökare varje dag), och dom flesta av dom kommer att klicka fram sig till din sida. Vilket leder till att du får en massa besökare och förhoppningsvis kommentarer! ;) I slutet av veckan kommer jag dra en lott och någon av veckans blogg vinnare kommer att vinna ett smycke så det lönar sig att vara med. Lycka till.Klicka här för att vara med och tävla > http://marresbok.blogg.se/2008/july/vill-du-bli-dagens-blogg-tomorrow.html

Fredrik Frisören

Välkommen in på min blogg och lyssna på en riktigt bra låt! Godnatt!

camilla

Jag vill också åka på semester, bara längtar efter det :D

JOSEFINE

har frågestund i bloggen, ställ gärna lite frågor! :)

fashioandfame

Jag är jättesugen på Spanien, men det blir nog till nästa år.



Annars är USA en dröm att åka till :)

Nina

Franska Rivieran!

ina

skulle vilja åka till frankrike mest för att jag saknar min släkt så jävulskt mycket. annars kreta och festa eller italiten:D

Reidarlene

A exceptional happy site!

Rebecka

Bra skrivet tycker ja faktiskt