Fovourit Coffeplace?



Köpt med mig lite "nödvändigheter" från Espresso House hem nu efter en intensiv eftermiddag på diverse uteserveringar!
Jag älskar  verkligen Stockholmspulsen i slutet av Juli, alla sitter ute och man kan inte annat än att vara på spudlande humör även om värmen emellanåt gör en lite seg.

Resten av kvällen kommer för fösta gången på länge spenderas hemma!

Vad hittar du på denna Tisdagkväll och VILKET är ditt "favorit-latte-ställe"?

Ps: Ramlösa Balans med Persika,C-vitamin och vitt te måste ni pröva!
Nyttig och godomligt GOD!
27 kommentarer
Angel

åh så gött

Angel

tack för din kommentar så härligt när andra förstår en.Kram

Daniel

Hej! Jag flytttar troligen till sthlm i höst å känner inte en själ där. Finnen till storstan,hur månne det gå? Tar du mej på nåt tjusigt latte-ställe då? Kram

delinda

Espresso House! är verkligen stammis och tankar på mitt Coffee Card men jämna mellanrum haha. bästa latten, gillar deras focaccia med oliv&tomat. yummu!

Jessica

Espressohouse är riktigt bra och deras mochalatte är bäst. Sthlm är underbart nu på sommaren så jag kom i helt rätt tidpunkt. Ha en fortsatt superbra kväll!

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

älskar också stockholm den här tiden på året..då saknar jag att bo där som mest,...



härikring finns inget espresso house eller waynes eller sådan kedja..så man får nöja sig med café =)

Nettan

Min tisdag består av cola samt sex and the city ;)

JENNA

haha, det tyckte tydligen inte " amonyma anna" : )

Karin

haha godaste latten har de på donken:D och jag har testat typ aaalla latte hehe

Linda

Visst är det mysigt med alla uteserveringar och alla lättklädda människor! ;) Och.. jag tror faktiskt att jag ska slå till på stövlarna! =)

Evelina

Haha, jag dricker inte latte eller kaffe överhuvudtaget ;)

JOSEFINE

godmorgon! :)

Maria

jag gillar John Christ :)

Ida Björck

åh mums :)

Sassy

Den ramlösan får jag testa!



Jag tog inte åt mig av den kommentaren, jag tyckte faktiskt att den var underhållande! Att en anonym person bara talar om en massa saker om mig själv - det är skrattretande!

Ellinor

dt blev en italiensk restaurang på Söder för min del!

Christin

Jag älskar latte! Jag tycker att seven eleven har den godaste kaffe latten, mumsig är den :) Grillade på kvällen igår det var mumsigt och härligt att sitta ute i värmen :) Kram!

Johanna

Jaa EH gillar jag med! Håller med om att man kan inget annat än vara glad nu :). Ska prova ramlösan också! Kramis

Daniel

Har jag vunnit? På sant? Jag som aldrig har tur i tävlingar ([email protected] e adressen)

Absolut kaffe å sol å värme när jag kommer till sthlm! Vi hörs!

Lexie

mitt favorit latte ställe är på dellan :)

Erika

Jag drickar inte kaffe, men chailatte dricker jag men har inget direkt favvoställe.



Den där ramlösan måste jag spana efter =)

Lilla Fröken

Ja foton är väl nåt av det första man skulle rädda om det brann eller så...för de har en sån stor personlig betydelse för en...

Hoppas du har en fin dag...



Mitt favorit-kaffe-ställe är hemma hos mormor. Hennes kokkaffe slår allt annat med hästlängder! ;)

V

Latte är nog ingen favvis hos mig. Men varm choklad och te :P

Amanda

Mitt favorit-ställe måste nog vara Starbucks, men det finns ju inte i Sverige (så vitt jag vet i alla fall) :(

Becka

Latte med hasselnöt är godast!

sara

Normans Coffe House är favoriten :) ligger i bollnäs!

Jennie

Gillade coffeecup som fanns tidigare, de hade en grym vit choklad! Nu får jag väl säga Waynes, för det är det enda stället som finns i stan där jag bor.. men annars går jag hellre till Espresso House!