Det krävs nog ett bubbelbad....

Nu ska jag stpppa en smutsig 5-åring i badkaret innan Allsången På Skansen.
(Man blir tydligen inte speciellt ren av att bada intensivt i en sjö ;)!
Själv är jag inte såå intresserad av Allsången men för Lilla-E är det en tradition..förra sommaren var vi på plats nästan varje Tisdag! 
Känns skönt att man inte är i Sthlm just nu idag och ska ta sig ut till Skansen när bussstrejken är igång..phu...fast man kunde ju cylka såklart...
Själv hoppas jag på att hinna se Morden i Midsomer ,men det är oklart om det finns koncentration/tid för det,annars är det ju något av min sommar-tradition;)!

Kollar du på något av programmen ikväll?
8 kommentarer
Wysteriia

Jag har också som sommartradition att se morden i midsomer ;)

laijna

miorden i midsommer är riktigt bra :D

Niklas Eriksson

Well just nu står "Allsång på Skansen" på på den bärbara datorn samtidigt som jag läser din blogg på den stationära datorn. Se där jag är kille och kan göra två saker samtidigt :)



/Mvh Niklas

angie

hur får man så fin header :)?

Maria

Tack så mycket och detsamma! =)

Petra Bloggar

å nej, jag hinner aldrig kolla på tv, helt seriöst alltså, jag lägger min tid på att blogga ist :D

Debbie

Jag skyndade mig hem för Morden i Midsomer :D Men allsång kvittar för mig, men det var roligt att titta på det med brorsdottern förra veckan.. hon dansade och klappade händerna hela tiden, den lilla skrutten :)

Xyfx200903

Nice site keep it up