Champagne and Lip Fusion!

 

Ha ha..nu har jag finally kommit till Odenplan igen.
Vilken resa. Ungefär kokbar luft på tåget och självklart hamnade jag i bistrovagnen.
Jag visste inte ens att man kunde boka platsbiljett där ?
Två förvirrade Italienare steg på i Flen så från Flen till Sthlm blev jag bjuden på vin,gillar inte att  att åka tåg så det gjorde iallafall resan betydligt mer lättuthärdlig;)!
Förstod inte så mycket vad de pratade om,men det gjorde inte såå mycket!
Var dock inte läga att plocka upp den lilla rosa så någon bloggning hans inte med!

NU sitter vi här och dricker Moet .
Precis som förra Torsdagen men en annan champagne,man måste ju variera sig,ellerhur?;)
Rebecca ska till Josefina men vi får se vad vi hittar på,utgång blir det iallafall så nu ska jag nog skynda mig att byta om!

Stapplade in med allt mitt bagage på Åhlens City och köpte en Lip Fusion nu på vägen hit.
Tyckte mina läppar behövde en liten boost ikväll.
Valde nyansen Blush.

Någon som prövat?


Hoppas ni alla har en mysig Torsdag!♥

18 kommentarer
Hanne

Moet høres herlig ut:) Ha en finfin kveld!

Maria

åh det är så gott verkligen :)

sara

kom å rösta fram vinnaren i modell för en dag tävlingen=)

Mia

Låter ju som en klart mer uthärdlig resa ;) Skål och hoppas din nya läppboost är bra!

Annika

hihi ja lite vin gör tågresor lite mer spännande:) Fin blogg du har! Hoppas dagen har varit bra!

Nettan

Hoppas vi får se före & efter bild, om det funkade bra :)

Rebecka

Jag har inte testat Lip fusion men vissa har sagt att det inte är någon speciell skillnad, och vissa har sagt att den är kanon. Hoppas du blir nöjd med din :)



Var gårdagen trevlig? :)

Ellinor

Ja vin gör resan mycket trevligare!

Petra

Så härligt med champagne. Vilket påminner mig om att jag faktiskt har en rosé-Bollinger på kylning hemma. Kanske läge att korka upp den ikväll :-)

Sassy

Lyxigt o gott med champagne!

Nina

Mums med champagne! Josefina besökte jag när jag var i STHLm sist, härligt ställe!

carro

tack du :D resan var bra, fast inte maten ;)

haft en bra dag?

kram

julia.

haha! vilka gentlemän!

Miss s

låter som det blev en härlig kväll?

ha det gott

Miss S

Pixie

Flen?! Där bor ju jag! :P

J

Hur mycket kostade den?? :)

Hanna

snyggt ;)

carro

mumsit