Burning Tuesday?

 

Har just blivit bjuden på en Burn och sitter ute på en altan och dricker den just nu.
Kan behövas...gick upp med tuppen och har pysslat med olika pappersjobb hela förmiddagen.
Tänkte ge mig ut här på stan om en stund och se om jag kan hitta något kul?!
Ska kika upp till sjukhuset en sväng också med choklad  till en av mina mostrar som ligger där just nu.

Vilken energidryck är din favorit?

Lovar lovar lovar att presentera vinnarna ikväll...ni vet ju hur jag är när det är motivationstävlingar,jag kan ju aldrig bestämma mig;) Kram!♥

10 kommentarer
Nettan

Det är nog inget som slår redbull :) Iofs är dom där billiga ifrån lidl helt okej också :)

Niklas Eriksson

Vet inte om det klassas som energidryck men Jolt Cola är det jag dricker.



/Mvh Niklas

irmeli

ett grymt styrkepass och hur det känns efteråt när man äntligen får ställa sig i duschen och äta mat(fast inte båda samtidigt)...det är en energikick det:)

Mia

Jag dricker faktiskt inte energidrycker :)

Christin

Den som säljs på Lidl är underbart god:-)

delinda

gillar inte energidrycker, men kaffe däremot ;)

a n n a

min favorit måste ju vara kaffe, är inte så förtjust i såna där energidrycker riktigt, men kaffe brukar göra susen:)

Ellinor

Jag dricker inte sådant, jag är övertygad om att det är livsfarligt!

amilia

BURN FOR LIFE! de är ju rosa liksom?

Sandra L

Testa Redbull (Den sorten från Thailand utan kolsyra). De säljer den på asiat-butiker typ... Det ger mycket mer energi än den vanliga redbull och den är godare också, enligt min smak :).