A paket with Boots No7

 
Det var...Boots No 7 Protect & Perfect Gift Set!

Jaaa..ni gissade rätt..såklart!
Självklart är det cremer och sådant när det gäller moi;)!

Jag dissade Boots No 7 i början men har efter regelbunden användning börjat hylla märket istället.
Söta blommiga boxen innehåller Body Serum, som jag aldrig testat förr,.
Beauty Serum som jag testat och som är underbart om det används rätt .
Det ska användas under fuktcreme och makeup!
Med i boxen var också ett brett fluffigt hårband i frotté som man kan ha när man ska "kvällsfixa" i badrummet .
 Perfekt när man har lång lugg som mig som är ivägen hela tiden;)

Pris för boxen är 595 kr , den heter Boots No 7 Protect & Perfect Gift Set .
Du hittar den på bla. Blush.

Har du testat Boots No 7 ? Vilken produkt?
Vad tyckte du?
Berätta gärna!
14 kommentarer
C

Anonym

Åh vilket sött pannband :)!

C

Cicci

Det var från mig, fattar inte varför datorn håller på och krånglar med massa kommentarer för...!

JOSEFINE

ååh roligt :D

johanna

snygg blogg :)

från sthml?

chekka min blogg och se vad en norrläning pysslar med. ;)

mvh johanna

JONNA

TAck, du med:) Natt natt :)

Garderobsgrubbel & ByråBekymmer

jag har inte testat men min mamma är hooked =)

Wictoria.

Jo precis, och dem kostar ju en del :D Önskar mig alltid parfym, för dem tar slut direkt. Jag slösar som attan.

sandra

sv; jaa, den blev himla fin :D

J o s s e

Sv: Tack så mycket!..=)



Sov sött!

Nettan

Praktiskt med det där hårbandet! :)

matte

jag köpte faktiskt en dagcreme för typ en vecka sedan. Jämrans vad jag kommer att bli vacker!! men inget hårband.. det hade ju varit praktiskt:)

Gautemagnhild

Your site is very convenient in navigation and has good design. Thanks!