Snap Shot of Today

Hoppar gårdagens bilder.
Det blev en snabb dagens imorse..ha ha..lille linslusen dök upp överallt ;)
Inte vackra bilder direkt..men jag bjuder på dem :P
Nu har jag fått hit min gigantiska spegel också..har ingen aning om VAR jag ska hänga upp den så därför står den bara..i vägen..just nu.


Svart Spetstop från Gina
Tweed-shorts från H&M
Strumpisar från Åhlens
Stövlar Dina Sko
LV Speedy (min trognaste följeslagare förutom Lilla-E ;)




Hoppas jag fått en avi från Blush idag..väntar nämligen på lite spännande saker därifrån, det visar sig i eftermiddag!

Hoppas ni har en skön Torsdag!
Några roliga planer?

12 kommentarer
anina

Jättefin outfit!
Ha en bra dag.

vickan

Hej!
Vilka fina outfits. Var ett tag sedan jag var här nu.Är tillbaka efter ett litet uppehåll. Roliga kort.
God fortsättning på det nya året

hannahsthlm

anina: Tack söta!:-)Ha en fin dag du med!

Vickan:Merci! Välkommen tillbaka då!:-)
Ha ha..ja det blev lite udda kort idag ;)!
Hoppas ditt 2008 startat bra! :-)

sanna

Måste bara tipsa dig om en bra sminksajt som säljer bl.a. Ren, I.d. makeup, Dr Brandt och Boots mm. www.beautybygrooming.se är adressen. Have a nice day! mvh Sanna

Helena

Vad fin du var i dag :)

Mode och skönhet

Skorna såg jätte sköna ut! :-)

LinnRuby&Millan

Snygg outfit! :)

Frida & Fabulous

Åh så fint!

Niklas Eriksson

Sådana där stora speglar är så vackra.
Den där klädsen ser ju kall ut, passa så du inte blir förkyld/sjuk.
Torsdagen har varit lugn, kapat en badrumsdörr, spikat golvlist. Och förresten, fixa bra väder i Stockholm till den 5/2, då jag tydligen skall dit...
Så ser du nån lätt förvirrad dalmas/IT-samordnare så är det jag :)

/Mvh Niklas

Åsa.S

Hoppas din dag har varit bra och att natten blir skön. Hur nu det lät hahah!

hannahsthlm

sanna: Tack för tipset, ska absolut kollas in!:-)

Helena: Tack tack :-)!

Mode & Skönhet..och det är de också ;) Jag älskar dem och prisvärda var de absolut! ;)

LinnRuby & Millan: Tack :-)!

Frida & Fabulous: Kul att du gillade den :-)!

Niklas: Ja visst är det vackert med stora speglar..adore!:-)
Ha ha..förkyld blir jag inte..jag har ju tjocka strumpbyxor ser du väl..hmm ;)!
Ska prata med vädergudarna ang. den 5/2 men kan inte lova något :P!

Åsa.S: Ha ha..Tack söta :-)1

Therese

Gigantiska speglar, mais oui! Älskar min stora spegel men bäva inför flytten med den... Är din den med guldram man ser bakom?