Perversion?


Vet inte om namnet på kulören är talande för eyelinern i sig men riktigt svart är den iallafall.
Jag pratar om  Uraban Decay Liquid Liner    .
Färg:  Perversion   .
Pris:199 kr   
Från : Blush .
Betyg: 4 /5.
Motivering: Perfekt svart färg. Bra pris för en produkt som räcker i evighet och som man tar minimalt av åt gången(iallafall jag ;) Lätt att applicera, tunn pensel, snygg flaska.Perfekt "okladdig" konsistens.
Det enda negativa är att penseln kanske är lite för tunn så att det är svårt att få den exakt som man vill .
Jämför man med andra flytande eyeliners jag prävat så är nog ändå denna från Urban Decay den bästa hittills!
Stort plus att den finns att få i måånga färger så man kan variera sig om man har lust med det.
7 kommentarer
Käthe

Har du testat YSL med pensel som också är tunn? Jag tycker den är bra men det skulle vara kul att höra hur den står mot denna (om du vet).

Angelicas Closet

Låter som en bra eyeliner!

Kram

Johanna

Lovely! Jag skulle behöva en flytande eyeliner, äger ingen idag..

mia dh

Å vad jag gillar dina tips, ha det gosegott:)

monika

åh du har alltid så mkt smink i badrummet, dela med dig? :)

LONDONBLOGGEN

hannahsthlm

Käthe: Nopp, har inte testat YSL..än. Blev dock sugen när du recenserade den :-)!

Angelica: Ja den är urbra! Kram kram!

Johanna: Åhh..då får du satsa på en från Urban Decay tycker jag :-)!

mia dh: :-) Va kul! Hoppas du har en fin dag!

monika: Ha ha..jaaa..det kommer ev. mer sminktips ikväll :-)!

Teodorolea

You will be hearing from me soon. Thanks