Packning pågår...

image3523 
Fy vad mycket saker man har...och vilken tid det tar...
Vad ska man slänga? vad ska man inte slänga?
Har slängt massor av tidningar nu iallafall och bara packat ner de jag verkligen vill spara.
Imorgon kommer några hurtiga flyttkillar klockan 7. Har en del att pyssla med till dess!
Min lillasyster kommer hem från USA imorgon också.
Hon ska bo i min våning sedan när jag flyttar så jag kommer nog var här en del ändå ;)!

Nu ska jag packa vidare...suck...
Vad pysslar ni med denna Torsdag?
Ciao!♥
4 kommentarer
Anonym

Tack desamma! :D
Haft en bra dag?

Niklas Eriksson

När man flyttar är det bra att passa på att röja ur allt gammalt. När jag flyttade sist blev det en hel del som gick till tippen.

Idag har jag inte gjort något speciellt, bara beställt nytt golv till hall, sovrum och kök. Har man semester så har man...
Sen letar jag efter en speciell tapet som Ralph Lauren har designat. Men den verkar svår att hitta.

/Mvh Niklas

FRÖKENMOBERG

Hoppas det går bra med flyttningen, kram

hannahsthlm

Celebartlife: Tack :-) Hoppas du har en fin helg!

Niklas: Ja,absolut, bäst att röja det man hinner..phu..RL tapeter brukar vara otroligt fina, underbar kvalitet också..Hoppas du hittar den du söker till slut nu då :-)!

Trevlig helg!

FRÖKENMOBERG: Tack söta! Kram :-)!