Nej..inte precis New York..

Händelserik dag må jag säga.
 Händelserik vecka..händelserikt år...jag vill ha "semester "nu!
(ha ha..det har gått 4 dagar på året;)
När allt har lugnat ner sig ska jag ta med killarna och åka utomlands
en sväng, det tycker jag att vi är värda alla tre!

Flyttgubbarna stormade in med besked i morse och klampade runt.
Själv sov jag tre timmar och såg ut som Courtney Love ungefär när jag slängde upp ytterdörren..

Kristallkronan är borta, alla tavlor, alla kartonger..är lite smått ödsligt här just nu.

Flyttkille med page -
Hurru..Det var du som skulle till New York va? Du flyttar utomlands,ellerhur?
Jag-
 Hmmm..inte precis....men ...nästan..hmmm..

Har hämtat ut ett paket på 7-11 nu.Blush order.
Sista gången jag hämtar paket just där? Förmodligen.
Jag som var så himla irriterad på det där 7-11 i höstas, nu blev jag nästan nostalgisk.
image3537
Lite nytt från Too Faced att packa ner i beautyboxen.
Fv. Too Faced Pucker Polish 215 kr, Too Faced Brownies 198, Too Faced W Injection 249 kr.


Ha en skön Fredag!♥
Själv intar jag nog horisontalläge inom en snar framtid inför morgondagens förrådsrensning..
gosh..this is a never ending story...befriande när allt är klart!

Kram Hannah
20 kommentarer
DONNASANDRA

Låter hetsigt det där! Sov gott nu! Kramar

sanna

Oj låter som du har mkt att göra. Skönt när det är klart sen.

Elin

japp... :)

Elin

Vi norrlänningar är visst sanna nöjen ;)

Puure

Jobbigt med allt stök, men kul med nya skönhetsprodukter :)

tiffaany

snygg blogg!

Nina

Oj vilken dag, jobbigt att flytta men bra ibland då man verkligen får rensa lite ...
Tänk vad skönt det blir när allt är klart.

Önskar dig en trevlig lördag. Kram.

mia dh

Kul med produkter som piggar upp,jag är nyfiken på hur läppglosset/färgen ser ut på. Lycka till med flyttandet och ha en nice helg.

Milla

Vart flyttar du? Inom stan?

hannahsthlm

Donnasandra: Tack! Det är minst sagt full fart..phu ;) Hoppas du har en skön helg!:-)
Kram!

Sanna: Jaaa..absolutly ;)!

Elin: Hi hi..ja det verkar allt så ;)!

tiffaany: Merci :-)!

Nina: Ja, jätteskönt när allt är klart..ser fram mot det :-) Hoppas du ahr en skön helg! Kram!

mia dh: Jaaa..jag lovar att fixa bilder med produkterna på :-) Det får dock vänta till nästa vecka då vi är på plats i nya våningen! Då ska det bloggas " på rikitgt" igen;)! Hoppas du har en fin helg! Kram!

Milla: Secret;)!

alexandra

vill också köpa en massa nytt smink, har bara inte råd haha :P

Amanda

Hoppas flytten går bra! =)

LinnRuby&Millan

Lycka till med flytten! ;)

Johanna

Tänk om det vore N.Y ;) Imorn blir det en liten resa till London för mig, ska bli kul! Hoppas flytten går bra för er! Kram

n

Menar du dom två mörkhåriga killarna på norrtullsgatan? Dom gör ALLTId fel åt mig ;)

Fröken SötSur

Lycka till med flytten och allt nu!

Lalisen

Oj det låter hårt, ditt liv just nu. Ta inte ut dej helt :)

Niklas Eriksson

Hoppas flytten gått bra och att alla saker har kommit på plats.

/Mvh Niklas

Petra

Ahh, New York, New York... om två veckor är man där. Längtar så jag håller på att dö.

Vetleadriana

Nice site - pity you have to go to such lengths to moderate it.