My new shoes!

Nu har jag äntligen fått tillbaka min kameraladdare så då kan jag ju bjuda er på lite bilder! :-)

Börjar med att visa DonDonna skorna/uggsen jag köpte på rea för 200 kr.
Äkta mocka och verkligen supermysiga.
image3621
...och här har vi då  de matchande mockahanskarna:


Idag slog jag till på ett par betydligt dyrare stövlar (ej rea)på Scorett, Timberland.
Tänkte de kunde passa på begravningen imogon då de är lågklackade samt självklart senare i vår.
image3623

 

Nåå..vad tycker ni om mina "fynd"?

8 kommentarer
Mia dh

Jättefina stövlar:)

Johanna

Vilket bra fynd! Och de andra gillade jag med. =)

Niklas Eriksson

Timberland stövlarna tycker jag var riktigt snygga.
Men ficka på stövlarna?! -Hmmm
REA fyndet är inte lika snygga, men de ser varma & sköna ut.

Mvh Niklas

Therese

Älskar mockan som matchar! Stövlarna från Timberland var inte heller fel! Platta stövlar kan vara riktigt snyggt!
Är så nyfiken på din nya bostad=) Ser lite bakgrund här och var men skulle vara kul att se mer!

Vickan

Båda stövlarna är riktigt snygga. Gillar speciellt timberland stövlarna.
ha det gott

Kelly

stövlarna var riktigt fina :)

Cassandra

Gillar dem mysiga, snygga skorna på den översta bilden :)

Toryburch

Today , The Toryburch shoes sale is hot ,and i am glad to introduce you some very popular one to you ,they are Toryburch shoes.Just enjoy them