MOR

image3560
I brist på bilder från "Shopping of Today" som av någon anledning inte vill laddas upp så tänkte jag tipsa er om
MOR Cosmetics underbara produkter.
MOR är ett austalensiskt märke och välkänt bland stjärnorna där. Säljs även bla. på Fred Segal.
Roligt  att svenska Accessora har en hel del produkter av märket.

Själv är jag just nu hooked på  Marshmallow lip delight . Underbart lipbalm med smak av jordgubb och vanilj.
Det står att det är rosenknoppar och vanilj..men jag tycker allt det både smakar och doftar lite jordgubbe :P
Priset ligger på 170 kr. Burken är verkligen ursöt, rosa såklart, och perfekt att ha stående framme i badrummet eller med i väskan.
Personligen har jag aldrig gillat Rosebud sååå mycket, för kladdigt för att bli en favorit hos mig,detta lipbalm från MOR är mycket mycket bättre iallafall! Rek. varmt!
(Såg att det var slut i lager just nu på Accessora och det förvånar mig inte, förhoppningsvis kommer det in snart igen)

Jag gillar även MOR Body Soufflé  , Sorbet.
Pris 270 kr. Det är dock en rejäl burk som räcker ett bra tag. Doftar diskret men underbart av citrus och cocos,enligt mig. Vet inte vad den SKA  dofta..men jag upplever doften så!

Har du inte prövat något från MOR så slå till, det är mitt tips!
Om du prövat...Vilken produkt testade du då och vad tyckte du ?

Hannah♥
2 kommentarer
Lipgloss Bitch

Jag älskar MORs provincials i Pomegranate, både duschkrämen och bodybuttern är riktiga favoriter. Har testat lip delighten också, men jag tyckte den var rent uttorkande på mina läppar. Mumsig doft dock :)

hannahsthlm

Lipgloss Bitch:Åhh..då måste jag pröva dina tips på MOR fronten framöver..älskar märket :-)!
Trist med lip delighten för din del då, det är såklart olika hur man reagerar på olika produkter, för mig funkar den dock utmärkt.. Tror nog nästan den första lipbalm -produkten jag är nöjd med..men som sagt..det är ju väldigt individuelt hur man reagerar på olika produkter. Ha en fin kväll .-)!