Hiding behind Freeze/24.7

GOSH..Är mer än halvdöd ikväll och gömmer mig gärna behind my new Freeze/24.7 produkter jag hämtade ut i eftermiddags.
Blev en helkväll igår med middgaen på Kungsholmen och sedan vidare till Village på Norrmalmstorg.
Idag har jag varit minst sagt under min normala kapacitet men var ute nu på kvällen och åt en god middag med en vän i City,vi drack dock Loka Citron hela kvällen ;) Inte sugen på drinkar & champagne sedan gårdagen direkt...:O

Nu ska moi pröva den nya rengöringen från Freeze som heter Skin Glacé  .
Man kan tydligen använda den både som enkel rengöring och mask.

Jag slog även till på Freeze 24.7 "klassiska" Icecreme Double scoop.
DEN VET ni som följer min blogg att jag avgudar som fuktcreme,urbra!
Alla produkterna kommer från Beutyplanet.

Gillar DU någon av Freeze 24.7 produkter? Vilken är DIN favorit in that case ?

Gäsppp..tid för makeover och sleep!
Det är ju faktiskt en Söndag som väntar¨imorgon..mycket att uträtta då !

Gonatt önskar Hannah♥
8 kommentarer
Mickan

Du får berätta hur rengöringen fungerar sen. ;)

finaste

Hej Hannah!

Jag älskar din blogg pga alla tips på skönhet osv man kan få, men nu är det såhär; Jag hoppas VERKLIGEN du kan hjälpa mig ;)

Har du tips på ett bra ställe där man kan få tag i Parfymserien Alyssa Ashley? (inkl bodylotions) Helst via nätet då man bor där man bor :)

Jag skulle bli evigt tacksam! Har googlat runt som en idiot haha.

Om du har tid så svara gärna via min mail :)

Kram!! =)

Mimsan

Du finaste, Alyssa Ashley finns på shopping4net.se.
Edt 100 ml 179 kr, Bodylotion 100 ml 79 kr. Vassegoo..

Käthe

Jag blev nyfiken på Skin Glace. :)

finaste

mimsan, det ska dessvärre vara alla andra märken; Woman no. 5 osv.. Fizzy (bodylotion + parfym) Tror jag har letat överallt snart.. :)

Tack iallafall =)

hannahsthlm

Mickan: Absolut!:-)

Mimsan: Tack för att du ville hjälpa till med info!:-)

Käthe: Ja, den verkar superbra såhär långt, jag skriver mer när jag använt den någon vecka eller så! :-)

finaste: Tack! Va roligt:-)!
Om du menar Alyssa Ashley Musk så finns den som Mimsan skrev på
http://www.shopping4net.se
Kika där och gå in på Skönhet, sedan parfym.
Lycka till!

finaste

Hannah, där har jag redan häckat 3 gånger idag *ler*

Jag har fastnat för Fizzy, parfymen har jag hittat men inte lotion... :(

Tack iallafall :)

hannahsthlm

finaste: Okey..Hoppas du hittar den snart då :-)!