Green Day

image3549
 
Klänning från Lindex
Ribbade strumpisar från Åhlens


Idag går jag mot mina principer och kör både mönstrat och grönt..kors i taket..hmm ;)!
Känns som man behöver något som lyser upp lite i detta gråa väder.

Hade fått en avi från Beautyplanet nu när jag kom hem såg jag...minns inte vad jag beställt..som vanligt ;)...men tror det är produkter från Freeze 24/7. Visar sen när jag haft tid att hämta ut det!

Någon som nätshoppat något intressant den senaste tiden? Berätta!

Kram Hannah♥

18 kommentarer
NAKET.se

fina bildeer :)
tävla i min blogg!

donnasandra

Den är så fin den där. Syrran har en också som jag har tänkt sno någon gång :-) Tapeterna är fina i bakgrunden också

hannahsthlm

naket.se: Tack .-)!

donnasnadra: Tack!:-) Visst är det bra med systrar då man kan låna en hel del ;)!

tilda

fint! :)

hannahsthlm

tilda: Tack !

Att ha det gott

Jag tycker du är jättefin i mönstrat/grönt

anna

åh vad fint du bar upp den lindexklänningen!
såg den i affären och tyckte inte den såg helt hundra ut men du - på dig ser den otrolig ut.

Anna

Varför hittar jag aldrig dom där söta klänningarna från Lindex? ;) Haha när jag är där ser jag bara en massa halvtantiga saker, men den här var ju jättefin!

Karin

ja det har blivit en hel del shopping idag:)

Nina

Du passade i grönt! Kul med paket =) Funderar på att beställa några Essie-lack snart ...

Kram.

Linda

Hej
Jag brukar komma in här ch läsa, hittade hit nångång för kanske ett halvår sen när jag googlade efter någo Dior skor. De är min passion. :D Det är kul att läsa här, och lite följa med ditt och de supersöta killarnas liv. Och all shopping såklart.

Lene

Igår fick jag hem ett kitt för tandblekning men vi får väl se när jag vågar mej på det:)
Har dock en hel mängd smink och hudvårdsprodukter som jag vill beställa hem, (en del av listan finns på bloggen)
Ha en fortsatt trevlig vecka

Niklas Eriksson

Du var ju riktigt söt med de där kläderna och de rosa tapeterna i bakgrunden! Sen lite "klädsam" oskärpa på en del av bilderna, stiligt!.

Det enda jag webshoppat sista veckan är ny dator, UPS (överspänningsskydd & batteri backup) för data samt ett nytt tangentbord. Datorn var trasig så den får dom laga...

Hur har flytten gått förresten?

/Mvh Niklas

Mikaela

Urnygg klänning! De har verkligen skärpt till sig på Lindex : )
Nja, jag har klickat hem lite från H&M...som vanligt.
Ha en trevlig fredag!

mia dh

Du var jättefin i den, ha en trevlig helg:)

hannahsthlm

Att ha det gott: Tack,det var kul att höra :-)!

Anna: Tack söta! Ibland lönar det sig att pröva ;)!
Tyckte inte heller den såg hundra ut på galgen i butiken men gillade den på!

Anna:he he..så är det ofta för mig också när jag entrar Lindex men om man tar sig tid och kikar runt hittar man ganska ofta endel "guldkorn" beblandat med mindre attraktiva kläder! :-) Så ta dig lite tid att kolla runt bland glagarna nästa gång! :-)
Man kan faktiskt hinna ursöta saker..lovar ;)!

Karin: Ja jag misstänkte nästan det ;)!

Nina: Åhh..nya Essielack står högt på min lista just nu också! :-)Kram

Linda: Va kul! Jätteroligt att du gillar
bloggen:-)!

Lene: Jaendel säger ju att de där tandblekningskiten verkligen gör skillnad, andra att de inte gör det..Tycker du ska pröva och se vad just DU tycker :-) Jag har själv bara prövat på salong och inte med hemmakit. Hoppas du har en fin helg!:-)

Niklas: Tack söta :-) Du är alltid så "supportisk" du ;)
Trist med datorn,hoppas den kommer tillbaka i tiptop-form igen nu då :-)
Flytten har gått braaa,det är mycket och allt ät verkligen inte på plats..än..men frsmåt går det :-)
Ett steg i taget..du vet..man får skynda långsamt för att få det som man vill ha det ;)

Mikaela: Ja.Lindex har verkligen fått ett lyft med Emma Wiklund som front osv.Finns en hel del fint där just nu :-)
H&M är ju också kul att klicka hem lite från då & då..nu var det nog ett tag sedan jag gjorde det iaf!
Hoppas du har en underbar weekend!:-)

Mia dh:Tack rara du!:-) Detsamma önskar jag dig och familjen!

Maya

JA riktigt perfekt :)
vilka söta små bilder på dig

hannahsthlm

Maya: Tack tack :-)!