En Hannah jacka...

image3620   
För att ett plagg ska få "stanna hos mig" (och inte returneras omg) så krävs det att jag ska få en speciell
känsla för plagget.
Kan detta plagg tillföra mig något?
Hur ser jag ut i detta plagg? Framhäver plagget något fint hos mig?
Framhäver det något mindre fint?
Det kan finnas otroligt snygga och piffiga plagg som jag redan genom att kasta en blick på vet dock  inte skulle kunna ge mig något   .Kan vara en dröm på andra!
Så är det ofta med designerklänningar..tyvärr...de flesta modeller skulle jag se galen ut i ;)!

Nu tror jag dock att jag hittat en ny favorit från H&M för det facila priset 298 kr.
Hämtade ut den igår med massa annat som nog ska returneras,men jackan får stanna!
Lite stor är den för att vara stl 36 men den är smal i armarna iallafall och puffärmarna är ursöta!
Den kommer nog få hänga med mig en hel del i vår! :-)

14 kommentarer
Pernilla

Jag har provat plagget (röda varianten) och jag tycker att du ska behålla den! Den är lagom söt och du kan ju alltid "hotta" till den med väskor, handskar mm. Ångrar jättemycket att jag inte köpte den.. BEHÅLL!

Sweetheart

Klart man ska känna sig nöjd med det man bestället! Jackan ser jättesöt ut, och nog är det lite "Hanna" över den! :)

Amanda

Snygg, och den ser ju dessutom väldigt användbar ut! =)

Marie

Den måste jag kolla in, det lagom lång ut och som du säger, puffärmarna är ju bara så söta!! Och sen billig också :p

Mia dh

Helt klart en Hannahjacka, jättefin och ha en fin dag och lycka till i morgon.

Maria

oj det var en billig jacka!

Käthe

Jag ser också galen ut i många designerkläder. :)

anina

JACKAN är himla finm & sjust pris.

Ha en bra dag.

Vickan

Fin jacka till ett bra pris.

Johanna

Vad kul att du hitta en vårjacka som du gillar mycket! Jag letar än, :) Kramis

delinda

vilken pärla =)kul att du hittat en, fynd! kramar

Caroline

kan man inte få se jackan på dig ;)

Anna

Har kikat på den med, den är verkligen jättefin!

Marie

Den såg fin ut, jackan alltså :)

Ja, bänka dig, nästa avsnitt blir nog spännande! :)

Ha en trevlig helg!