Day of today-Grey

Är så otroligt irriterad på att bredbandet inte funkar.
Här är det hightech på hög nivå.
 Man behöver tom. en adapter och kod för att ansluta telefon och det kommer ta en vecka..
Har ingen aning om bredbandet ska gå via digitalboxen eller direkt i väggen...alla jag pratar med säger olika..hur som haver så funkar det inte. Kanske behövs någon speciell adapter till det med? Suck...:P
Jag ska iallafall få en gratis digitalcamera av Telia, alltid något, den kommer nästa vecka den också.
Glad att jag har mitt mobila bredband så länge iallafall..men ack så segt .;)!

 
Grå klänning med hjärtan H&M
Grå Lyle & Scott Cardigan
Mörkgrå ullleggings från Åhlens
Mörkgrå Overknee från Falke
Duntofflor från Åhlens



Hoppas ni har en skön Onsdag!
Har ni lika grått väder hos er?

Nu måste jag rusa...Ciao!♥

6 kommentarer
Therese

Hoppas bredbandet kommer igång snart! Segt internet = så frustrerande! Btw. är du otroligt lik Karl´s tjej i Arn, om du sett den, annars borde du, grymt lika, om det inte är du förståss...

mia dh

Är detta nya våningen?. Ha det fint iaf. Kram.

Lina

Är detta dina nya boning? Tredje bilden ser ut som om ni har det gigantiskt!!!!!

anna

du har flyttat till örebro alltså?

Niklas Eriksson

Vilken operatör har du för bredbandet?
Är det ComHem så skall det in en sladd i väggen (det mittersta uttaget vid TV/radiantennen) som sedan går till ett modem. Sedan ansluter du datorn och telefonen med varsin kabel in i modemet.
Om jag minns rätt...

Stilig lägenhet! Ser inte tofflorna lite stora ut?
/Mvh Niklas

Jenny W

Fina bilder! Kram/Jenny