Bra att ha...

image3614
image3616 
I helgen blev det en del shopping.
Det var visst fler som var på samma humör...fy så mykte folk det var på stan i Lördags!
Här kommer lite pics som utlovat.
Är riktigt nöjd med min nya mascara från Lancome, Virtuose  nr 02 brun.
Sitter väldigt bra, går snabbt att få på plats och smular inte det minsta. Rek!
Köpte ett Dior Addict ultra gloss reflect  som jag dock är smått besviken på...men hylsan är ju snygg iallafall ;)
Färgen, 677, ser verkligen härlig ut men blir rätt "tam" på. jag hade förväntat mig lite mer av den.
Men fin om man vill ha en lite diskret rosa nyans med lite skimmer.

Var tvungen att köpa en Zen Stone 1 gb för jag hittade inte usb-laddaren till min 2 gb...that´s me then..men nu har jag en ny laddare iallafall. Skumt att man inte kan köpa laddaren separarat....

Har du shoppat något trevligt i helgen? Berätta!
19 kommentarer
Eva

Det senaste jag shoppade var ett par fina örhängen som jag nu lottar ut i min blogg - kika gärna. :)

CiiLiiA

Kan man inte köpa laddaren via hemsidan? där säljer de alla tillbehör.

Johanna

Synd med läppglanset. Jag köpte ett Dior för nån vecka sedan från Vårkollektionen. Den gav ett härligt starkt rosa! En flytande kajal köpte jag i helgen, en budget från Lumene som var helt okey =)

Marie

Virtuosen är underbar :) Enligt mig bättre än Hypnose t om..

Linda

kanske man ska satsa på virtousen då... Hade inte ens teknikmagasinget en laddare? bra med två kan man ha olika sorters musik i :)

Wanessa

Hej Hannah. Jag brukar läsa lite på din blogg så jag antar juh att du faktiskt kanske kan försöka svara på en fråga. Jag är fast för produkter från isadora men det är sällan som ett helt härligt sortiment existerar i en bra butik. Jag har heller inte hittat någon sida nu på internet som säljer isadora. Har du ett annat alternativ?./Wanessa.

Sessan

Nope, ingen helgshopping. Köpt ny diskmaskin och ny dator förra månaden och ni kom mastercard räkningen på det kalaset ;-) Får shoppa smink m m kommande månad istället. Synd att Diorglosset blev tamt på, jag håller med om at färgen ser lovely ut!

Vad är det för Kerastaseprodukt du köpt btw?

Vickan

Vad roligt med lite helgshopping.Bra saker du shoppat.Här blev det bara lite mat handlat.
Ha det gott

hannahsthlm

Eva : Ok:-)!

CiiLiiA:Nopp..bara vanliga laddaren som är ett tillbehör ,inte usb-laddaren som ingår..det gick inte det..att köpa den separat.

Johanna: Ja det var lite synd med glosset, hade höga förväntningar på det. Men men..jag får ha det till vardags och hitta något mer potent för fest ;)!
Det finns ju många härliga Diorgloss och nyanser att välja och vraka bland :-)

Marie: Det är min åsikt också :-)!

Linda: Ja gör det, den är urbra:-) Teknikmagsinet kikade jag inte på,men eftersom den är rätt liten den här usb laddaren har jag inte sett den någon annan stans så jag slog till på en ny..Då kan jag ju som skrivet ladda in musik i båda framöver :-)

Wanessa: Men jag tycker stora varuhus som Åhlens City i Stockholm men även Åhlens Odenplan har ett ganska stort utbud av Isadora. Vissa Kicks brukar också ha det. Jag vet för jag letade efter ett ljust puder till min kompis förrut och det hittade jag på Åhlens City i den nyansen hon sökte.
Är det någon speciell produkt du saknar när du letar eller tycker du sortimenten är dåliga överlag?
Du kan ju alltid be dem ta in produkter som du söker om de inte finns i butiken men finns i sortimentet :-) Lycka till!

Vickan: Ja..man får dela upp det ibland.
Produkten från Kerastase är ett balsam för kluvna toppar. Underbart bra och gör håret silkeslent!
239 kr kostr det men det tycker jag det är värt :-)!

hannahsthlm

Sessan: Sorry..ditt svar ovan råkade jag diktera till Vickan..men det är till dig:-)

Vickan:Ja helgshopping är alltid kul :-)! Hoppas du haft en fin helg!

hannahsthlm

Sessan: Sorry..ditt svar ovan råkade jag diktera till Vickan..men det är till dig:-)

Vickan:Ja helgshopping är alltid kul :-)! Hoppas du haft en fin helg!

Sophie

Har också en sådan mp3, visst är de söta? =)

anina

Jag köpte en inpackning fr Paul Mitchell (hur-bra-som-helst)

Ha en trevlig dag.

Anonym

Oj vad mycket fint! Jag har också Virtouse och är verkligen jättenöjd. Har förstått att meningarna om den gått brett isär, som med mkt annat:)
Ha en fortsatt trevlig dag

Lene

Den förra var jag, glömde att jag installerat om så allt har försvunnit...

isabell

Dior läppglanset har jag oxå i den färgen. Fräck och udda färg tycker jag :)

hannahsthlm

isabell: Ja det är grymt fint.-) Jag hade bara förväntat mig lite mer..färg..men men!

emmy

första helgen nånsin jag inte shoppar typ :p däremot blir det lite småhandling varje dag efter skolan.. bra för själen med dåligt för ekonomin :P

Danialagnethe

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.