Tokig gammal dansk

Hjälp! Va trött jag är idag. Kvällen igår var verkligen galen ;)
Inte nog med att champagnen flödade, vi kom även på den eminenta idén att shotta gammeldansk     .
Jag måste bara i marginalen tillägga att jag är en sådan som inte ens dricker snaps till midsommarsillen för jag  är verkligen inte någon lover of snaps.

Nu ska jag kyra ner mig under mitt gigantiska duntäcke och soooova..gärna i två dygn..fast 6 timmar går också fint om det är det enda alternativet ;)

Hur var eran helg? Någon annan som hade gammeldansk-shot-race? (nej..tänkte väl det !? ;)

3 kommentarer
delinda

låter som en riktig superkväll=)

anina

Vilka härliga bilder!
Jag var på 30 rs fest, så gårdagen var seg =)

Ha en bra dag.

hannahsthlm

delinda:Ha ha..jo det var kul;)!

anina: :-) Hoppas du hade trevligt på 30-års festen, min gårdag var oxå seg även om jag var tvungen att uträtta en hel del ;)! Kram