Sunny Friday

Idag är det riktigt vårväder över Sthlm.
Imorse var himlen klarblå,härligt!
Dax att investera i nya solisar. För tillfället har jag...inga.
Eller..något par har jag väl men alla mina fancy har gått sönder:(
Kanske blir det ett par Dior lr Chanel.
Egentligen kan man kanske tycka att det är slöseri att lägga ut så mkt pengar på soisar som ändå går sönder, men för mig  är det verkligen viktigt med comfort och kvalitet på solglasögon.
Tänk hur mycket man ändå använder dem...

Satsar du på budget eller märkes solisar till våren och sommaren?
5 kommentarer
Åsa.S

Härligt med sol! Här stormar det och är grått, grått, grått.
Solisar ja, I lööööve
solisar i alla former. Har ett par chanel som jag älskar, och en massa billiga. Kan inte tanka på en mack utan att få med mig ett par ut... hihi!
Ha en underbar helg!

Johanna

Jag har märkes! Men ett par budget också :)
Ha en fin fredag, skönt med sool!

Niklas Eriksson

Jag kör Ray-Ban när det gäller solglasögon. Om det är rätt modemässigt har jag inte en susning om, men jag gillar dem.

Trevlig fredag på dig!

/Mvh Niklas

Nina

Här har regnet fullkomligt öst ner hela dagen. Suck! Bäst att hålla sig inomhus ikväll.

Kram.

PS: satsar på märkes, känns viktigt att skydda ögonen.

Ilyasmarlene

Greetings. This site is so full of information