Sunday Shopping

image3675

Hittade lite intressant idag iallafall.
Lyle & Scott mössan kanske jag inte köpte med glädje,men jag måste iallafall ha en mössa...
Koftan gillar jag. Grå.Jättesöt,från Lindex.
De ribbade vita strumpisarna är också från Lindex.
Har letat efter just ribbade vita i veckan men de har varit slut på många ställen i min size.
Ska man ha vita strumpbyxor tycker jag de ska vara lite tjockare och just ribbade.
Har svårt att se mig själv bära en tunnare variant av just vita.

Vad tycker du? Är vita strumbyxor är en hit?
9 kommentarer
Linnéa

Ja, varför inte. I alla fall såhär på vintern/våren. Känns som en fräsch färg. Kanske inte funkar om några månader dock..

Koftan var fin!!

Elena.

Jag tycker vita strumpbyxor är fint. (:

niki

den jackan var schyst

Att ha det gott

Tycker precis som du inte tunna

Angelicas Closet

Jag tycker inte om vita strumpbyxor.
=)

frida h

koftan ser väldigt fin ut:)

Lina

Jättesöt kofta! Den måste jag spana in.

Gå gärna in på min blogg också!
//Lina

Angelica

Vitt är alltid schysst! :)

Koftan var urfin! Lindex tycks om numer!

Axelvanessa

Enjoyed browsing through the site. Keep up the good work.