Ny tävling! Vinn Athena 7 Minute Lift.

image3678

Nu har du som läser min blogg chansen att fina ett  otroligt bra pris.
En "mirakelburk" av  Athena 7 Minute Lift  med tillhörande appliceringspensel.


Athena 7 Minute Lift. Värde 895 kr

Det medföljer även en dvd och en beskrivning hur du använder produkten för optimalt reslultat.

Du kan bla. köpa Athena 7 Minute Lift på NK eller via Brick Innovation AB

Hur Athena 7 Minute Lift fungerar:
Slätar ut partier i ansiktet ungefär som Freeze 24/7 cremerna fungerar.
Effekten är  tillfällig men ska ha samma "lyft" som en botoxbehandling.
Hannah har självklart prövat med medföljande prov och tycker verkligen den funkar.
I afton kom det fram en äldre herre på bussen och frågade om jag,Söta W och Lilla-E möjligtvis var syskon?
Ha ha..han var säkert närsynt..men kanske var det effekten av Athena 7 Minute Lift?
Vem vet?;)

Hur du tävlar om Athena 7 Minute Lift:
Skriv en kommentar med  ditt bästa skönhets-tips  så deltar du automatiskt i tävlingen!
Vinnaren presenteras på Fredag den 15/2. Du kan tävla tom. Torsdagkväll den 14/2.

Lycka till!
59 kommentarer
leopardia

vatten. vatten. vatten. både invändigt och utvändigt.

Maddis

Mitt bästa skönhetstips är enkelt:Aldrig slarva med rengöringen av ansiktet!Gör man detta är man en väldigt bra bit på väg,lägg dessutom till att dricka rikligt med vatten under dagen för att återfukta huden inifrån.Samt ett sunt leverne i största allmänhet men det vet ju alla redan=)Ska man bli mer ingående och tipsa om produkter så är en bra fuktkräm något alla behöver,ALLA hudtyper behöver fukt,fukt,fukt!Att även göra en fuktmask en eller två gånger i veckan är också att rekommendera,låt den gärna sitta på under natten!Här kan jag varmt tipsa om den från Diors Hydra-Actionserie,även Biotherms är riktigt bra!Skulle kunna skriva hur mycket som helst om detta(yrkesskadad som man är;-))men som sagt rengöring och fukt kommer man väldigt långt med!

Tobias

svar: usch ja! hemskt att tiden går så snabbt.. go morgon :)

Helena

Godmorgon! Ha en bra dag!

Karin

låter bra:) ha en fin vecka också! kraam

Att ha det gott

Den här skulle jag verkligen vilja vinna
men som du vet ärjag usel på skönhetstips men Jag säger
Att det är VIKTIGT
Att äta rätt SOVA tillräckligt och tillsätta fukt

Stine

jag somnade sen iaf :)

mitt bästa skönhetstips jag använder är att skrubba huden med en skrubbborste och ta bort alla döda hudceller, huden blir len och känns som ny..

Käthe

Jag tävlar inte, men ville bara säga att jag också testat den krämen, och den får verkligen musklerna att slappna av. :)

Maria

dricka massa vatten! :) dricker runt en liter om dagen och min hud har aldrig mått bättre hihi

Shabnam

Det är bara du själv som bestämmer din skönhet. Slarva inte med och träna, ät nyttigt, umgås med familj och vänner och skratta mycket! När du mår bra inuti så reflekterar det hur du ser ut utanpå! Glöm inte det! Med facit i hand kan jag säga att detta har funkat för många även mig själv. Hitta något du brinner för, något som gör dig glad. Det funkar till hundra procent.

[email protected]

Angelica

Mitt bästa tips är att undvika ost. Ost är utan tvekan största boven till finnar för väldigt många.

Lene

Mitt bästa skönhetstips är att omgärda sig med männsiskor du tycker om och blir glad av. Är man glad syns det på utsidan:)

Anna

Mitt bästa tips är att äta nyttigt, sov ordentligt, ta härliga promenader och var noga med rengöringen! Det kombinerat ger strålande resultat. Men, om man inte orkar vara riktigt så noga så är mitt tips att torrborsta kroppen, smörja in sig ordentligt med en lotion med lite BUSeffekt och unna sig massage. Glow glow glow..

AMANDA

Mitt bästa tips är att umgâs med människor man gillar, äta det man tycker är gott och ha ett jobb man trivs med och se positivt pâ livet! :)
Mâr man bra i själen sâ syns det utât

sandra

attt vara utomhus mycket, peela en gång i veckan, använda en bra fuktkräm, lägga en ansikstmask då o då, basta! det finns en massa massa tips :)

Sandra

Ett av mina bästa skönhets tips är för ansiktet!
Det är så att man själv kan göra (har gjort det själv massvis med gånger)en väldigt uppfriskande ansiktsmask som är jätte bra för huden!

Ansiksmask:
Du tar en avokado och mosar den tills det inte är några klumpar kavr, där efter pressar du i en lajm och rör om. Där efter sätter du krämen runt om i ansiktet och har på dig den till du själv känner att det räcker. Vanligast 20 - 30 min.
Alla finnar försvinner in, och sedan helt. Vissa försvinner på engång!

Detta funkar för alla hud typer, ett jätte bra tips!

Emma

Jag har ett jättebra recept på en ansiktsmask.
Ta en bit jäst och blanda det med lite honung, så att det blir trögflytande. Det kan lukta lite äckligt och ha en underlig färg. Peela ansiktet och lägg på masken. Låt sitta tills den ändrat färg och det är sprickor i den.
Den är jätte effektiv, och i en salong skulle det kosta över 1000 kr att göra den.
Billigare och lättare kan det inte bli.

Malin

Ordentligt med sömn och vatten!! Den gamla hederliga ägg i håret är underskattat!!

Anonym

en rask promenad sen ett bad i badkaret med havssalt o ett glas juice skön avkopplande musik o snygga underkläder voila`´

Johanna

Mitt bästa skönhetstips är att alltid tvätta bort sminket på kvällen (vet många som inte gör det) och att inte använda för mycket foundation, huden blir oftast fulare och finnigare!

Linda

Mycket sömn, promenader, grönsaker och frukt gör mirakel för huden.

Julia

tvätta aldrig ansiktet på morgonen, åtminstone inte om du har problem med torr hy. Kroppsfettet försvinner och din hy blir ändå torrare. ett glas vatten på kvällen gör även att din hy är medgörlig på morgonen,
och självklart. Acos foundation som mer är som en återfuktande ansiktskräm med färg.

Ida

Jag har inget skönhetstips, jag brukar inte göra något speciellt, men det vore kul å vinna den här, haha, vi kan väl säga att mitt skönhetstips är Athena 7 Minute Lift xD

Lotta

Dricka mycket vatten, fördelat över dygnet, för att resa ut gifter ur kroppen. Sova minst åtta timmar per natt. Sedan skadar det inte att vara förälskad/kär heller, men det finns ju tyvär inte att köpa på burk.

Linda

Mitt bästa skönhetstips är motion, det mår man själv bra av, kroppen mår bra och vi behöver självklart frisk lust:) Samtidigt som man håller kroppen i bättre skick:)

VintageRetroPrinsessa

skönhets tips ;)

Kärlek
vänta barn amma ;)
det riktigt bara strålar om en ler :=)

dolly

Lev livet . Va skonsam äta motion dricka vatten . Tvätta bort smink . sov minst 7 timmar.

Ulle

Skönhetstips? Ser så hemsk ut att jag inte brukar kolla i spegeln överhuvudtaget, men den där krämen kanske kan göra underverk?

cajsa

Mycket sömn, promenader, grönsaker och frukt gör mirakel för huden och andvänd inte tvål i ansiktet.

Sofia

Häll lile bodylotion i en tre liters frys påse, stoppa i en fot i påsen och fst påsen på foten med hjälp av en snodd elller gummmiband. Nu smetar du in foten i lotionen och låter de vara i 20 minuter. voila! Du har silkes lena fossingar!

Elina

Jag vill vinna
Mitt bästa skönhetstips är att lägga sig i tid, innan man somnar lugnar man sig själv och säger "jag är vacker". när man sen somnar sover man gott och vaknar snygg och utvilad.

Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi.

Okej, here we go... jag tycker självklart att sova och dricka mkt vatten blabla fungerar men hallå.. vi vet det redan.. därför skriver jag lite om hur man spara på sin skönhet.

Bra tävling!

1, Torra och frasiga läppar är lätt att fixa!
Det som många gör är att lägga på ett lager fet kräm innan dem går och lägger sig, men det är inte alls bra.
Oftast så får man då en belägning och bakterier fastnar på läpparna såsom damm, alltså ofresht.
Natten är till för att kroppen ska återställa sin naturliga balans i huden så att smörja in läpparna gör så att läpparna "tror" att huden är för fet och försöker då "torra" ner läpparna.
Jag peelar alltid mina läppar med en mjuk tandborste, efter det så kan man självklart ha på en fet kräm typ som idomin, men i liten mängd.
Det ska inte synas att man har haft idomin på!
Både för att det är grymt fult och att det blir för fett.

2, Fresha naglar billigt.
Låta bli att bita, riva och sånt är en bra början men man måste även behandla naglarna om man vill ha snygga.
Ett tips är om man inte har möjlighet att fixa sina hos ett proffs är att ha korta naglar och ljusa.
Jag målar på ett rosaskimrigt nagellack när jag inte har fransk manikyr, och om man köper ett bra kvallitets nagellack över 100 kr så håller dem jätte länge!

3, Rosiga kinder snabbt som attans!
Panik?, möte eller någon dejt?
Om jag får brottom och vill se fresh ut brukar jag nypa lätt i mina kinder tills dem får rosig nyans.
Det fungerar jätte bra, men håller inte så länge (kanske 10 min) men första intrycket är ändå det viktigaste.
Annars är det bra om man lägger ett krämigt rouge innan man lägger ett puderaktigt för att det ska hålla hela dagen.

4, Borttagning av smink.
För naturlig borttagning av smink runt ögonen...
Köp små makeup svampar i bra eller dålig kvalitet, (allt i från h&m till Makeupstore, inte vet jag vad du väljer!).
Med en torr helt vanlig makeup svamp drar du bort det envisa glittret runt ögonen efter det sköljer du svampen i varmt vatten och tar bort all glitter.
Nu är det bara att dra bort ögonskuggan med den varma svamp-biten.
Om du lyckas med detta så har du sparat på din hud rejält!
För vattenfast smink kan du dutta svampen i sminkbortagnings medel innan du drar bort resten.
Bommulspads är slöseri med pengar och miljön i längden, svamparna är mer effektivare och dem kan återanvändas om du sköljer dem noga.

5, Mascara och det klassiska puderknepet.
Många har hört talas om det, men det fungerar ju faktiskt!
Att pudra på lite puder på fransarna ger mer volym.
Smal och liten borste är bäst för att skapa volym då den kommer åt alla fransar.
Ju länge fransrötterna man kommer, desto mer volym!

Det var fem tips som jag skrivit :), hoppas inte det gjorde något att det var så många xD.

Ha det bra kram!

LP

Jag som är så dålig på att utveckla mina svar, men mina bästa tips är enkla. Mycket frisk luft. Bra, skön sömn. Mycket vätska (vatten). Inte tänka så mycket negativa tankar. Ta det lugnt, det hjälper inte att stressa.
Allt detta lärde jag mig för inte så länge sen, jag är 24 nu, och då var det så dags att lära sig. Min hy är förstörd av acne, som kom för ett par år sen, och ärren som kommer med det.
Skulle bli så himla glad om jag vann, då mitt ansikte inte bara är fullt av ärr, utan även rynkor och det är inte roligt att träffa vänner längre.. det är enbart jobbigt pga att alla hela tiden är så utseendefixerade.

Charlotta

Mitt bästa tips är ordentligt med sömn och att hålla sig fräsch å ren,är man ren känner man sig vackrare och det syns på utsidan!

Louise Caroline

Mitt bästa skönhetstips är att vara lycklig! Är man lycklig på insidan så skiner det igenom till utsidan! :)
Skratta, må bra, rör på dig, ät hälsosamt, sov ordentligt och drick mycket vatten!

Sandra

Mitt bästa skönhetstips är att tycka om sig själv. Så syns det på utsidan. Sova, motion, dricka vatten,käka nyttigt (OCH onyttigt ibland!) Lagom är bäääst.

Kristin

Mitt bästa skönhetstips som alltid finns till hands för alla, är att endast tvätta ansiktet med vatten då man inte har använt sminkprodukter etc. Alla dagens produkter gör bara hyn sämre, och ibland behöver den bara vatten som piggar och fräschar upp! Ett annat tips som tillhör är också att inte blanda en massa produkter. Krämer, lotions, och andra produkter borde bara ha ett och samma märke, annars blandas för många kemikalier! Tänk på sådant om man har olika serier med produkter ^^

Natteli

Mitt bästa skönhetstips är att omringa sig med positiva människor så att man alltid är glad för inget får ett ansikte så vackert som ett fint leende.. :)

Caroline

Mitt skönhetstips är att leva livet till fullo och våga vara lycklig! Är man lycklig så syns det....

Sara

Mitt bästa skönhetstips för torra händer/fötter är att kladda in en vanlig plastpåse med en mjukgörande kräm och sen dra den över en rengjord hand eller fot och sätta en gummisnodd eller liknande antingen vid handleden eller fotleden (så att påsen sitter fast) och sen är det bara vänta 20 min ungefär. Man blir mjuk som en bebisrumpa! För bäst resultat på fötterna så bör man fila lite innan också! ;)

Erika ! :D

Mitt bästa skönhetstips är panto-3 som ökar blodcirkulationen och gör underverk för hår ocg naglar :)

Petra

bästa tipsen ska vara lätta att göra och gå snabbt och det är de traditionella: drick mycket vatten, rengör ansiktet 2ggr/dag, smörja in dig att du inte är torr osv.
Men de viktigaste är att alla ska veta att dom ser bra ut och de viktigaste, och att inre skönhet är bästa tipset!

Jeanette

Eftersom jag själv har lätt att få finnar tänkte jag tipsa om mitt bästa skönhetsknep mot det! Ta ett riktigt hett ångbad och sedan baddar du finnarna med lavendelolja. Den gör att rodnaden kring finnen försvinner på nolltid, och redan dagen efter brukar de krympa ihop! Perfekt trix!

Hoppas att mitt lilla tips leder till en sen födelsedagspresent ;) Fyller ju 20 idag! hihi

Therese

Sov mycket, drick vatten, träna, se till att huden aldrig blir torr och le. En glad människa är en vacken människa:-)

Kim

Mitt bästa skönhetstips är att använda den krämen, och jag önskar att jag hade den!

salle

Mosa avocado, blanda med citron och honung och vipps så blir de en ansiktsmask! Själv tycker jag att huden känns lenare och finare efteråt! :) Nu hoppas jag att mitt lilla inlägg blir de vinnande! :)

Maria

Bästa skönhetstipset är att gå och lägga sig tidigt och inte dricka någon alkohol :)

Sandra

Ojoj.. den här vill jag ha!

Skönhetstips: Kort och gott.. Sömn!! :-)

Ella

Mitt bästa tips är Bus (brun utan sol), man ser fruktansvärt mycket bättre ut med det faktiskt. Och hårinpackning.

Anna

Att undvika stress, och att få tillräckligt med sömn! Inte bara att det påverkar rent fysiskt utan också hur man känner sig så mycket fräschare när man är utvilad och icke-stressad :-)

Linda

De bästa skönhetstipsen är helt enkelt: Ät nyttigt, rör på dig, sov ordentligt och drick mycket vatten! :)

Helena Morén

Mitt bästa skönhetstips är kärlek.
Om Du är omgiven av vänner och familj som gör Dig lycklig så kommer Du automatiskt att stråla.
Kärlek gör underverk både på insidan och utsidan.

Lotta

Hej Hannah! Mitt bästa skönhetstips är bastubad när tillfälle ges. Jag säger helt enkelt som Arja Saijonmaa; en kvinna är som allra vackrast 1 & en halv timma efter basubad... Och så är det ju så härligt också! Kramis på dig!

Dan

Sov mycket, drick vatten, träna, se till att huden aldrig blir torr och le. En glad människa är en vacken människa:-)

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.

the dress code

I just completed reading through your posting.
This is a Terrific blog post. This has helped me
gain knowledge of something innovative.

dressy casual

I just completed reading your blog. This is a Wonderful content.
This has helped me learn something new.

design website

love the excellent post, keep it up