Monday Shopping

 

Idag slog jag till på DiorSkin Sculpt  i nyansen 020.
Priset ligger på 425 kr
Har testat den av min syster och blev lite frälst.
Den är otroligt comfortabel och passar utmärkt i blåsigt Februariväder.
Uttorkande foundations är ingen höjdare och denna är motsatsen.
Den utlovar lyft och minimalism av linjer men det kan jag inte garantera.
Återkommer när jag använt den lite mer.

Det blev även ett  Isadora Mineral Powder och praktiska remover-servietter från L ´oreal.

Någon annan som Måndags-fyndat? ;)
8 kommentarer
delinda

nice shopping =) ja huden behöver xtra vård nu. ingen shopping här so far ;)

Frida & Fabulous

Hur är Isadora Mineral Powder? Nyfiken på det!

Marie

Pudret är härligt :) Känns himla bra på, sen skadar det ju inte att veta att det är snällare mot huden än vanliga puder.. :) Hade ett förut men lyckades ju klantigt nog tappa bort det på en krogrunda, haha..

Tina

Diors smink är ju underbart :) Min vän i London jobbar some make up artist för Diors visningar och när vi var på besök så gav hon bort en hel sminkväska med oanvända saker.

catja

Åh najs! Borde också skaffa ett kit min foundation börjar siiiina... kanske skulle prova den då! Tack för tips! Ha det så fint! /Catja

Mia dh

Trevligt med måndagsshopping, ha en fin kväll ikväll:)

Linda

också köpt de servetterna, skitbra att ha i träningsväskan...man får bort det mesta sen får man rengöra ordentligare när man kommer hem

hannahsthlm

Frida: Isadoras Mineralpuder ÄR bra! Hittar du bara rätt nyans så tror jag du blir väldigt nöjd för det priset!:-)