Modevisning Calida & Aubade

Ikväll var jag på underklädesmodevisningen i Grunewaldsalen på Konserthuset som anordnades av nonstopagenturer .
Der startade med mingel med bubbel,vilket var mycket trevligt.

image3692
Gillar ni mitt plattade hår för dagen? Jag brukar ju alltid ha curly annars..;)

Modellerna visade underkläder från Calida och Aubade   .    
En spännande och annorlunda modevisning,jag låter bilderna tala för sig själva.


Vi fick självklart med oss en välfylld och intressant  Goodiebag .
Innehållet ser ni Här:
image3699
Bla. Underkläder från Calida och Aubade,Scahmpoo och Balsam från Gliss, hårstyling från Schwartzkopf,Virtuose Mascara,Life style Magazine och mycket annat smått och gott.

En trevlig kväll som avslutades med en drink med en vän och lite girltalk :-)!
11 kommentarer
anna

önskar dig detsamma! kram!

Anna

alltid kul med goodiebags!

Karin

ser jättetrevligt ut:)

ameli&emelie

sååg ut att vara kul :)

Marie

Låter totalt underbart en vanlig onsdagskväll, mer glamour in i mitt liv säger jag bara =)

Att ha det gott

HÄRLIGT

Maria

åh vad roligt! :)

Mira

Både lät och såg trevligt ut!!
Inte fy ska heller för goodie-bagen!

Ha en underbar Alla Hjärtans Dag.

Kramiz

Mia dh

Jättefin var du:) ha det fint, kram kram.

Jenny W

Gillar ditt plattade hår. Har du gjort slingor också, tyckte att det såg lite ljusare ut än vanligt? Eller det kanske bara var ljuset? Fint hur som
helst! Kram/Jenny

Goranirene

Excellent site, added to favorites!! Wonderful and informative web site. I have found much useful information.