Juicy vs Guess

 vs 

Här är det då längst upp till höger på den vänstra bilden, Juicy rhinestone heart. charm som man enkelt gör om till ett halsband med en guldkedja.
På den högra bilden har vi då Guesshalsbandet från idag.
Det tråkiga med Juicy Couture över lag är ju alla kopior som florerar, men så är det ju med många andra märken också, tänk vad skönt om man på något sätt kunde få bort dem från marknaden..kopiorna..suck..
På så sätt är ju Guess roligare om man ser  det ur den synvinkeln, inte alls kopierat i någon större utsträckning.

Vad tycker du? Ska jag byta Guess mot Juicy rhinestone heart?
Tips mottages gärna :-)

10 kommentarer
anna

tycker verkligen att guesshalsbandet är snyggare.

kram

Cheri

Oj vad svårt..tycker att juicyhalsbanden är sötare medans guess var lite mer finare. Ta båda! : D

Sara

(svar) ja hon är så söt, kan inte slita mig därifrån hi hi

ha en bra dag=)

Mia dh

Oj vad svårt, men som den partypingla du är kanske Guesshalsbandet passar bäst i de sammanhangen. Äh jag vet inte. Ha en fin fredag i alla fall.

LinnRuby&Millan

oj vad svårt, men behåll tycker jag:)

anina

Satsa på Guess-halsbandet!

Ha en underbar fredag. Kram.

Maria

Jag skulle då byta till juicy på en gång. Det kan man ha vid alla tillfällen om man så vill. Det var ruskigt snyggt

Lina

Jag gillar guess bättre!

Marte

Jeg likte Guess best!:)

Anna

Jag röstar på Juicy, dom var verkligen ursöta :-)