Hjälper kanske inte just nu...

image3635
Skin-Beauty är en hudvårdtablett med massa antioxidanter som bygger upp huden inifrån och gör din hudton jämnare.Du hittar den hos VITALAS
 Innehåller bla. Druvkärneextrakt,Lyckopen,Folsyra och Vitamin E och C.


.............när jag har den där dumma Pityriasis Rosea men jag f ö r s ö k e r  iallafall skynda på
processen lite med bla. Skin Beauty.
 Står nog inte ut många dagar till med den här looken jag har just nu.
Visst verkar det hela gå åt rätt håll, men den resan verkar inte gå snabbt....om man säger så.
Har en date nu i veckan som jag nog vänligt men bestämt får tacka nej till.
Ha ha...människan skulle ju bli rädd.
Jag tror nog minst jag får räkna med 1-2 veckor till innan jag ser ut som "mig själv igen".

För er andra som ser ut som ni brukar men vill ha tips på en bra och prisvärd hudvårdstablett så kan jag absolut rek. Skin-Beauty från Vitalas.
Själva företaget är lite jobbit på så sätt att de gärna ser att man köper abbonemang på deras produkter.
Visst..det kan ju vara bra om man vill ha det så..att det reglebundet kommer hem nya.
Vill man inte det så KAN man även köp till "styckepris" för en gång.
Då bestämmer du ju själv när du vill köpa igen och förbinder dig på det sättet inte till något mer.

Tabletterna är väldigt bra iallafall och jag vill inte vara utan mina! :-)
Har du någon annan hudvårdstablett att rek?
5 kommentarer
Sofia

Nä, Hanna, du borde gå på daten! Om han blir rädd för lite prickar är det ju bara å dumpa på en gång, ett jättebra test på om han är något att ha ju! :)

Johanna

Aldrig testat! Men det kanske vore nåt :)

hannahsthlm

Sofia: ha ha..va söt du är..joo..så kan man ju också se på saken;)
Om man inte känner varann så väl så kanske inte prickar är det mest charmiga dock..men..aja..jag får se hur jag känner mig om någon dag :-)!

Johanna: Jo de är faktiskt bra .-)!

annika

Purelogicol, dyr men bra!

hannahsthlm

annika: Ja den har jag också prövat..den var bra!