Good Hairday in Moscow

Imorgonbitti ska jag till sötaste Sandra på La Diva  och fixa mitt smått risiga hår .
Lilla-E ska med, han brukar riva deras skyltning i fönstret..ha ha..vi får se hur bra det går imorgon :P!

Ikväll blev det självklart  Gossip Girl ,  I Huvudet på Gynning  och liten avskedsmiddag för Becca som åker till San Diego imorgon.

Moskva har aldrig lockat mig  men enligt Carolina Gynning och en heeel drös svenskar på plats så verkade det ju vara både påkostat och drag.

Kanske en miniweekend i Moscow next?! (eller inte;)

image3691

Har du varit i Moskva? Kan det annars vara stället för dig maybe? :-)
9 kommentarer
Lene

Skulle också behöva fixa till håret men vet inte riktigt hur... Färgade det mörkbrunt i början av vintern och vet inte om jag vill fortsätta vara mörk eller om jag vill bli ljus igen, jobbigt det här! men men, jag hnner nog komma på nåt!

Hoppas det går bra hos frisören:)

Fia

Jag har varit i Moskva, och det var storslaget! Shoppingen var otrolig. :D

Maria

har aldrig varit där men det verkar ju vara lyx! :)

Emma

Aldrig varit i ryssland..

Josiee

tjaaa man undrar ju...får jag åka dit me gynning e jag sjuukt på:)

Linda

Hej Hanna,
med tanke på hår undrar jag om du har några favorithårprodukter att tipsa om? såsom något bra hårspray som håller?
ha en bra dag!

L8

Har aldrig vart i Moskva, men däremot i St Petersurg. Heeelt underbar skoshopping! (Och en enormt vacker stad också...hehe)

Amanda

Jag har inte vart där, men shoppingen verkade ju bra! =)

Sophie

Aldrig velat åka till ryssland eller moskva men det kanske är något?