Bästa lipglosset?

 

Jag är aningen förvånad att jag hittat en ny favorit hos Isadora  .
Så många lipgloss som jag har i min ägo från diverse creddigare märken som Dior, Smashbox och Lancome.
I vissa fall kan budget  vara precis lika bra  om inte bättre, på lipgloss fronten känner jag mig iallafall övertygad.

Detta är mitt tredje eller fjärde ? Pump n Plump   från Isadora .
Läppglanset torkar inte ut läpparna som andra gloss kan göra, det klippar inte och ger lagom med färg och glans.
Färgen heter nr 44  Provence Rose  .

Perfekt "vardagsfärg" .
Hannah rek!

Vilket är ditt favorit gloss?
8 kommentarer
J

Finns det i ljusare färger? :)

LinnRuby&Millan

de har bra gloss:)

Louise

Jag haller helt med om Isadora pump n plump, min favoritfärg är sweet lychee.

hannahsthlm

J: Jo det gör det,jag har två ljusare:D
Kika där de säljer Isdaora :-)!

LinnRuby & Millan: Ja!

Louise:Den färgen har jag med :-)!

Jannica

Glossy splash från Biotherm är det bästa jag testat hittills. Rekommenderas varmt! :)

anna

du är så vacker! kram

hannahsthlm

Jannica:Ja Glossy Splash är underbart!:-)

Anna: Tack söta! Du med:-)!

Cecilia från obsessed, bli besatt av joxxxxi.

Crystal gloss från makeupstore...
Ett genomskinligt enkelt gloss som sitter som super lim! haha nej men det är så bra.

Sitter som sagt as länge och man kan matcha med sin favvofärg under, om den är billig spelar ingen roll för man har ett super bra över!