Ajdå...och kanske lite beslutsångest

...att mest se fram mot att ikväll se  Måns Zelmerlöw   visade sig lite..dumdristigt :P
Han var nämligen sjuk så Linus Wahlgren  fick hoppa in istället för honom.
Aja..det kanske fick mig att fokusera mer på just musikalen Footloose iallafall men sjukt trist var det ju förståss...
Annars ,förutom det lilla missödet, så var det en trevlig evening!

Just nu sitter jag och shottar  starkt vatten   ,som Lilla-E kallar det, dvs. hostmedicin.
Försöker kurera mig inför helgens bravader,imorse lät jag som enhes tupp när jag vaknade på ett ungefär.
Är nöjd med nya  Guess-väskan   . Den är lagom casual och perfekt som partyväska då man inte behöver övervaka den som en baby eller vara livrädd att spilla en drink över den..vilket kan vara fallet med dyrare designerväskor;)!
Halsbandet är jag tveksam till..tyck gärna till i Guess Shopping-inlägget   längre ner på bloggen.
Har hittat en  Juicy Couture Charm    som jag vill ha som halsband på NK  också.
Jag hade ett likadant hjärta för något år sedan som mystiskt försvann och jag har saknat det sen dess..så det kanske lutar åt att jag byter Guess-smycket och köper Juicy hänget  istället..hmm.....
Svårt att bestämma sig? Jag? Njeeaa Joo Alltid ;)!
7 kommentarer
Helena

Tack detsamma. Natti, natti!

Caroline

åh, så tråkigt att Måns var sjuk :( & så niklas wahlgren istället, mindre kul & kolla på honom ju :p jag såg footloose i Göteborg. Måns e ju bara så snygg, hehe. Fin väska förrsten

hannahsthlm

Helena: :-)

Caroline: Jaaa..det var en smärre besvikelse vill jag lova :( Måns är ju min enda idol..ha ha..så det hade ju varit roligare att se en skymt av det lilla livet istället ;)! Såå snygg ja! Kul att du gillade väskan :-)

Mia dh

Å jag tycker väskan är jättesnygg och det stämmer så bra med att slippa behöva vakta sina designerväskor som en hök.
Så beter jag mig i alla fall, kanske "fattigt" men jag skulle bli jättebesviken om någon hällde en kladdig drink över Diorbagen.

hannahsthlm

Mia dh: Va kul att du gillar väskan:-)!
Joo..men egentligen tycker jag inte det är fel att vara rädd om något som kostat kanske 4-5000 kr lr ännu mer..det vore ju eg dumt om man inte hade lite koll :P Kladdiga drinkar kan man klara sig utan på sina dyrgripar ;)

Toragnes

I like your website alot...its lots of fun...

Toryburch

Tory Burch products are the presents to most ladies. Tory Burch shoes are utter perfection.From colour to style ,Tory Burch flats bring a fresh breath to ladies.Tory Burch outlet for sale with quality guarantee.Free shipping.