Vinnare av Be Delicious DKNY och Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada




Sooo darlings!
Finally vinnarna av Be Delicious från DKNY samt Tutti Frutti Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada!


Grattis till Nathalie som snart får den gröna delikata lilla äpple-doften från DKNY hemskickad och även Stort Grattis till Nanna (utan blogg)som vann Tutti Frutti dosan från Agatha Ruiz De La Prada.

Söker fortfrande Marielle och Marita som vann vinster från Apoliva.
Alla vinnare mejlar sina adresser till mig på [email protected] så kommer dem så snart jag har tid att sändas hem till er,innan jul,lovar!♥

(tänk på att det liksom är en punkt mellan hannah och sthlm i min mejladress,alltså [email protected] , kan vara den lilla dotten som ställer till det om era mejl hamnar fel nämligen!)

Nu ska jag äta kåvepenin och citodon mot min dumma tand,har haft en hård dag! Kram!

5 kommentarer
Christine

Usch, inte kul med tandvärk. :-/

Hoppas du får en mysig kväll och en trevlig torsdag!

Gabi

Fy vad otrevligt med ont i tanden.

Hoppas att det snabbt blir bättre.

KRam

HannahSthlm

Christine: Tack söta! Önskar dig en fin Torsdag också!



Gabi: Tack rara,hoppas på det jag med:)! Kram!

nathalie

men ååh vad kul att jag vann! :) mailar dig min adress nu!

marita

har mejlat nu i gen,hoppas det kommer fram.hörs väl snart i gen och förök att krya på dig.kramar.