Vilket Bracelet Väljer Du?

 
No 1. Louis Vuitton ,Farandole Bracelet . Pris ca 3 390 kr
No 2. Marc By Marc Jacobs ,Medium Hinge Bangle. Pris ca 790 kr



Vissa har skor som sin passion,vissa har en obsession för smycken...jag sållar mig till den sist nämda skaran.
FY  vad jag önskar att söta Dear Santa knackade på med något av dessa armband i sin julklapps-säck.
Dock vet jag inte vilket av armbanden ovan jag skulle välja om nu Santa bara ville ge mig ett.....

Vilket väljer du?
Louis Vuitton Armbandet eller raringen från Marc by Marc Jacobs?

29 kommentarer
carro

Oo de från marc by jacobs hade jag velat ha :)

Emma

Marc Jacobs, utan tvekan. Men jag hade definitivt tackat ja till båda!

Nina

Marc jacobs skulle jag nog välja =)

Lene-Therese

Du har blivit utmanad på min blogg :)

Tina

svar: Ja en utlandsresa eller spa skulle nog lösa min trötthet på stört men med tanke på min ekonomi får det duga med badrumsskåpet. ;0)

Nina

åh, är det sant? din lyckost! :D



ha en fin dag tjejen!

kram/nina.

JOANNA

heej du, dte var ett tag sedan! allt bra?

Emma

raringen från Marc by Mrac Jacobs!! Jösses så fint!



Jag säger det igen, jagh ar kontaktat dig på din mail nu!

Anna

Marc Jacobs! Tveklöst!

Marika

Nummer två är något för mig :-)Utan tvekan !

delinda

LVs eftersom jag älskar färg =)

Hanne

Begge var veldig fine, men jeg hadde nok valgt Marc Jacobs:)

Hanna/Our Way

Marc byr Marc Jacobs var ju helt klart snyggast :)

Hang

LV armbandet :)

Fru Evelina

åh så fina båda två! meeen, jag väljer nummer 2 =)

kram!

Jessica

Lätt Marc Jacobs, mer stilrent. Skokillen är dumpad...hahaha Så gullig du är som bryr dig. Ska du på mingel med Veckorevyn? Hoppas också du får en superbra dag!

Frida

Vuitton!

Ida Björck

väljer båda ;D

nathalie

det från marc jacobs var finast!

Mariah N

fr Louis vuitton.

Pernille

Marc Jacobs ;)

Azra

Självklart det från marc jacobs.

Karin

marc:)

Natalie

Jag skulle ta Marc by Marc Jacobs armbandet :)

Sandra

Den från Marc Jacobs var ursnygg! Den från Dior ser mer svårkombinerad ut...

sandra

Det från Marc Jacobs skulle jag välja,så snyggt !!

Solli

hrm...svårt, men jag gillar svart så d får bli marcs ;o)

Angel Pearls

Båda är fina..det SVARTA skulle lätt kunna bli min "bästis" // Kram

Lotta

Vart lite förälskad i Marc armbandet, var har du hittat det skulle vilja beställa via nätet.