Vilken Sonia Väljer Du?


 
No 1: Sonia by Sonia Rykiel Stripped Oversized Sweater . Ca 2 285 kr
No2 : Sonia by Sonia Rykiel Safety Pin Sweater. Ca 1 920 kr
Från net-a-porter


Jag kan tänka mig att någon där ute undrar om det möjligtvis är en utopi att det kommer publiceras vinnare här på min blogg och att taxfreefynd från Thailand någonsin kommer visas upp!
Jag har lugnande besked..det kommer..ta-daaa..att ske!
Bara inte precis just nu för staxt är jag tvingad att ta mig till doktorn för jag måsta ha pencillin och painkillers.
Har lyckats få en tandinflammation...mitt i julstressen....och all annan stress..Grattis till mig!

Här ovan ser vi iallafall två enligt mig riktigt snygga Sweaters från Sonia By Sonia Rykiel.
Den ena är oversized med de klassiska "Sonia-ränderna" och denna andra är "riktigt Hannah" i svart och rosa...
Vet faktiskt inte i skrivande stund VILKEN av dessa sweaters/combos jag skulle VÄLJA, gillar båda!

Vilken combo gillar DU bäst? No 1 eller No 2 ?

Trevlig Onsdag!♥

24 kommentarer
Karin

ettan:)

Jennie

Det var inte riktigt min stil, men vljer nog nr 2 :P

Marika

Min stil skulle nog vara nummer 1 =) Ha en fortsatt bra Onsdag =)

Jessica

2:an var coolast och den tröjan var grym. Hoppas det går bra med tanden!

Jen

Åh jag vill ha båda! Tvåan är min favorit.

Kram

Ellinor

Jag gillar båda, men hade jag haft de tusenlappar som krävs, över, hade jag nog gått på no.1 i alla fall :)

Kram på dig

Therese

snyggt :)

Angel

jag gilla båda ju =/

Petra

Åhh, jag ser bara de urläckra lacktightsen!!!

marita

nr1 jätte snygg. nr2.rolig.

Jennie

lätt 2an :D

Helena

Jag skulle nog välja nummer 2. Tycker den var cool. Ha en fin onsdag du också!

Nina

åh, tack sötnos!!! :)

ska inte du till topshop??



kramar!

carro

Tack gumman!

Emma

Oj den var svår. Båda var grymma. Gillar detaljen med säkerhetsnålen - lite punkigt, men ränder är ju såå fint!

Erika

Aj, tandinflammation är inte att leka med, hoppas att det går över snabbt.



Jag skulle välja nr två. Jag gillar svart =)

queenpeach

jag gillar den översta bäst! Krya på dig!! kram från bangkok :)

Rockabilly babe

jo nu har jag vaknat ;D

Angelique

Sonia by Sonia Rykiel Safety Pin Sweater :)

Debbie

Njaa.. jag gillade inte någon faktiskt, inte min stil. Men härligt med starkt rosa som bryter av :D

Kim Von J

Snyggt!

Mahlin

Den första :)

Grodismamma

ettan - alla gånger

Giulia

no 2