Vem vinner IDOL?



Gosh! Förra helgen var en vild men kul historia.
Denna helg kommer mer gå i lugnets  tecken eftersom jag har två små killar att hålla reda på samt äter pencillin etc.
Jag tänkte absolut avsätta en del av min fredag för IDOL-finalen,passar ypperligt i mitt tillstånd!
Ingen champagne blir det ikväll heller,inte ens glögg,har hört en liten fågel viska att kåvepenin,citodon och alkohol kan bli en tröttsam combo...;)!

Måste såklart fråga er...

Kommer DU kika på IDOL-finalen ikväll?
Tippar du på Alice eller Kevin som segrare?

16 kommentarer
jenny

Tror att Kevin kommer vinna,känns som det är klart redan men ändå kul att det är en kille & tjej i final & Alice är ju jätte duktig hon oxå! Bra blogg du har btw! Trevlig helg..:)

HannahSthlm

jenny: Åhh..Tack söta! Trevlig Helg till dig med:)!

Tror oxå Kevin vinner, det skulle jag tippa på iaf om jag satsade pengar;)!

Karin

jaa och Kevin vinner:))

Babbidesign - [Design & Foto]

Hejsan! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig http://babbidesign.blogg.se !

Petra

Jag hoppas att Kevin blir den som kommer hålla längst som artist - och historiskt brukar det ju vara tvåan som lyckas bäst utanför Idol. Så heja Alice säger jag väl då =)

Angelicas Closet

Jag kommer inte att titta ;P



Kram

SandraLi

Jag håller fullständigt med dig om det du skrev om i Englas showroom.

Hoppas du får en trevlig helg.

Kram SandraLi

Http://IhuvudetpasandraLi.blogspot.com/

anna

Kevin är min favorit!

trevlig helg!

marie

jag ska oxå förtära läsk ikväll :) det blir idolfinal även här fast jag inte behöver hälla i mig meducin men det känns rätt skönt iaf för jag är visst lite trötter.

ha en fin kväll gumman och hoppas tandeländet blir bra snart!!

Miss Agda

Jag måste erkänna att jag inte alls följt Idol i år... Ikväll blir det fest- är hembjuden till en vän :)

Emma

Jag är på jobb så inget idol för mig, men alla snackar om den där kevin så det lär väl bli han. Jag såg han i ett avsnitt och han var ju duktig.

Ellinor

Tack så jätte mycket för det fina halsbandet som damp ner i min brevlåda idag!

Det ska jag bära tillsammans med mitt "Carpe Diem".

Massor med kramar till dig

Erika

yes, ikväll blir det idol =)

Helena

Klart att det blir idol, hejar på Kevin :)

Krya på dig tjejen :)

Hanne

Jeg ser på Idol:) Tror nok Kevin vinner!

Nicolina

Tittade inte, men ville att Kevin skulle vinna ;)