Julklappar? Joo..några har jag väl köpt..kanske!


Grattis till Fia och Eva/Angel Pearls som gissade närmast i present-tävlingen.
Fia gissade på 40 stycken och Eva på 56 stycken paket.
Fia vinner ett Gloss & Charm och Eva vinner en ögonskugga från Yves Rocher.

Grattis till Emmajuli.blogg.se som kammade hem den fina vinsten/ring-glosset från Isadora Dazzling Diamond julkollektion 08.
Mejla mig era adresser på [email protected]
Vinsterna kommer iallafall innan nyår,osäkert om jag hinner posta imorgon förmiddag innan planet går:/!

Ha ha...jag trodde inte själv att det var SÅ många paket under granen!
Men Elliott & moi räknade nog för en stund sedan.
Vet ni,jag har lyckats släpa hem 52 stycken denna vecka.
Inte konstigt jag kän ner mig litesmått dizzy;)!
Vi är 9 stycken som åker och firar jul tillsammans på Teneriffa imorgon.
Alla medresenärer låter smått oförstående när jag säger att jag stressat som en hamster i ett ekorrhjul.
Att jag är mer död än levande ,har svarta ringar under ögonen och träningsvärk i både armar och ben...

Mamma: Men..Har du köpt julklappar? Vi åker ju bort för att slippa julstressen!Vi kan väl ta en spa-dag på Sturebadet eller något när vi kommit hem?Julklappar känns väl onödigt!
Du vet väl att du jämt har övervikt på resväskan utan paket,hoppas du inte köpt för många nu bara....
Jag: Mmmm..jag tror jag har några julklappar faktiskt...men det är inte så många så..oroa dig inte för övervikt ..det är ingen fara,det fixar jag!

Rebecca: Hur gör vi med X-mas gift i år? Har du köpt?
Jag: Jaa...Några små paket har jag skrapat ihop...:)

The travel-company kommer smälla av..haha!
Och jag  kommer nu vara upptagen hela kvällen typ med att packa om våra resväskor..var ska paketen ligga?!*Panik*



Gran bild 1: Elliott framför gran i Torsdags
Granbild 2: Vår gran kl 18.30 idag Lördag.

Paketskörden har ökat väsentligt på två dagar..oroväckande..för övervikten på resväskan då..inte för dem som ska få paketen;)!
Fast de lyckliga? som uppvaktas med alla mina paket lär kanske få övervikt på sina resväskor när vi reser hem?!

Hur många paket har du under din gran? :)♥
15 kommentarer
Jennie

svar; fan va fusk ;D ha de så bra och god jul!

Karin

Inga hittills:) granen ställs ju inte upp förrän kvällen innan julafton såklart:) kramar

HannahSthlm

Jennie: Jag är värd det..haha;)! Massa kram & God Jul igen till dig:)!"

HannahSthlm

Karin: Såklart..men jag reser ju till Teneriffa imorgon så granen måste ju upp i tid här;) Kram!

Ellinor

Oj, ska du ha med dig alla dessa till Teneriffa! Du har ju som sagt en fördel att du blir av med din övervikt och kan fylla väskan med andra saker på vägen hem.

Bon voyage

Marika

Under min gran kommer det inte finnas några, men kanske blir det några få under mor&fars gran, då vi ska fira jul där :-) Även kanske något smått under killens mor+sambos gran, hehe vi kör på båda ställena samtidigt på julafton! Tur att dom bor 5 min ifrån varandra ;) Sen får vi se vad farmor släpat med sig, som vi ska äta hos på juldagen !

Niklas Eriksson

Jag har ingen julgran men däremot har jag köpt julklappar :) Kommer dock inte ihåg antalet bara. Men att döma av ditt foto så vinner ni!



/Mvh Niklas

Att ha det gott

Önskar dig en riktigt GOD JUL

Fia

hoppas du får en toppen jul på tenneriffa . kram .

Kimbell

Ojojoj vad massa paket! Jag har köpt cirkus 4 stycken... Får lönen på tisdag så jag får stresshandla allt då... :( Jättetrist!

ulle

Har än så länge bara 9 st och förhoppningsvis skaffar vi gran i morgon och den ska kläs på Måndag. Då har förhoppningsvis även blivit lite fler paket. Alla mina paket är inslagna i vitt och silver i år.

AngelPearls

Yippie -jag vann ett fint pris!1 Grattis till de andra vinnarna också! Har ännu inte hunnit fått fram klapparna -nu är granen i alla fall på gång in..Ha en superfin semester Hannah// Kram Eva

Andréa



Tjena :)

Varför inte bli medlem på GratisMakeup?

Genom att samla poäng (bl.a. genom att värva medlemmar och gå in på webbsidor) får du ett presentkort (värt 150:-) på Kicks eller Bodyshop! Det är bara att välja vart du vill handla gratis :)

Ytterligare anledningar till att bli medlem:



1) Om du värvar 2 personer som samlar minst 400 poäng, får du ett presentkort laddat med 75 kr! Om du värvar 2 personer som samlar minst 600 poäng var, får du ett presentkort på 100 kr.



2) Om just DU blir medlem nu så kanske du råkar bli medlem nr 200 000... och då får du kostnadsfritt ett presentkort på hela 5000:- att använda i valfri butikskedja!!! Fantastiskt va?



3) Här är sidan med referens-foton, som visar att folk faktiskt får sina presentkort: http://gratismakeup.se/References.asp



Slutligen... klicka på denna länk för att bli medlem!

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=139871



Puss


mini

hur många som helst, alla till min lille prins. ha det underbart på teneriffa, sköt om er och kom hem utvilade och solbrända. kram! mini

Bim HD

jag har köpt tre... kanske får en, eller två... från far vet jag inte... men 52??? ehh...

Må så grankott... i juletider...