The 17 of December 2008

Gör: Halvsover över rosa liten laptop
Ska göra: Betala räkningar..zzzzz......kan inte en liten fe bara komma och knappa in alla ocr-nummer åt mig?Kanske kan göra det  imorgon när jag vaknar ist?
Äter: Wasa sandwich Skogens Skatt och lussekatter.
Dricker: Chailatte..men sen får det vara nog för idag med den saken,lagom är ibland bäst!
Status: Still alive..*nyper mig i armen*
Dagens Bästa: Elliott gillar granen..taaa-daaa.. och vi har även pytat något grönt levande med blad med lysande fotbollar..nästan som Disney Land här nu ju!
Dagens Sämsta: Att jag hela tiden tänker på allt jag måste göra innan Söndag och det är ganska mycker kvar..men det grejar sig nog;)!
Dagens Bild: Elliott dricker Chailatte ur sin gamla rosa pipmugg..
Nej,det var inte han som valde en rosa ,han fick den av mig för hundra år sedan och den har hängt med sedan dess.
Jag var hemskt militant med att ha röda och rosa saker till honom för att jag inte tycker färger ska vara relaterade till kön..hmm..inte lätt att förändra samhället ensam så nu har jag övergett den rosa planen för min yngsta!
Men det är kul att han gillar espressohouse's chailtea lika mycket som jag!:)
5 kommentarer
Katja

jag vill också ha en liten rosa laptop!

Ellinor

Hihi, vad sött. Själv är jag snart 23 och jag har ännu inte lärt mig dricka kaffe!

Hoppas att en god natts sömn gav dig nya krafter till att orka med dagen och allt du ska göra.

Kram

Angel

söta ungar du har,ha en härlig Torsdag

queenpeach

vad bra du är! om jag får barn och en kille ska det vara massor av rosa och rött grönt gult och kanske lite lite blått ;) kram

Julia

chai. mumma! :D