The 3 of December 2008

Gör: Sover över liten rosa laptop
Ska göra: Sova i säng
Äter: Nej..inte mer mat nu..men blev middag på mysig kvarterskrog ikväll,grekiskt!
Dricker: Orkar inte..men borde nog dricka vatten..
Status: Trött ,glad..men dizzy..very dizzy!
Dagens Bästa: Snart slipper jag the coold Swe igen, fick reda på idag att jag tydligen ska åka till Lanzarote i Dec!
Jag ler och säger ja tack!
Dagens Sämsta: Elliott och jag har klivit upp klockan 5 varje morgon denna vecka,jag är ett vrak, jag dör om jag inte får sova mer än fyra timmar per natt snart.
Idag höll jag på att liksom vingla omkring inne på Åhlens i sobert tillstånd,det var ingen höjdare vill jag lova!
 För att inte helt förlora förståndet ,balans-sinnet och konsatant gäspa mig igenom lunchmöten imorgon kommer jag kasta mig i sängen bums!NU!
Mejl,kommentarer och vinnare och vem som än ringer får vänta till imorgon,nöden har som bekant ingen lag..
Dagens Bild: Orkar inte leta i arkivet..men.. me really missing Merlin Beach så den får gå i repris!
9 kommentarer
Petra

Vad söt du är på bilderna!!

Maria

natti natti

Rebecka

kul fakta :)

IZZAH

Hej ! Jag vet att vissa hatar sånna här inlägg, men det e inte säkert att just du gör de så jag chansar

Jag är med i en tävling där jag har chansen att bli personliga blogg 2008 åh det skulle vara väldigt kul

om du ville hjälpa mej med detta så klicka på denna länk = http://dianasblogg.blogg.se/2008/december/dags-att-rosta.html åh rösta på izzah.blogg.se



Åh sen tänkte jag även berätta att du hjälper inte bara mej utan att du skriver en kommentar i röstnings inlägget att du har röstat

så har även du cahns att vinna ! :P

Det du har chans att vinna en lyxig överraskning låter inte detta skojjsigt ?

Jag e i alla fall väldigt tacksam i fall du skulle villa hjälpa mej att lägga in en röst på min blogg izzah.blogg.se

Tack på förhand åh ha det bra ! ! ! :D

Angel

vilka fina bilder gumman

Frida

Åh så härligt det ser ut! Hoppas sömnrutinerna blir bättre snart. En ny resa lät ljuuuuvligt! :-)

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Sluta nu med de underbara bilderna. Du ger mig ännu mer ångest över tåkiga sverige.

KRAAAM

Sassy

Lyckliga du som får åka till solen igen!



kram

Amanda

Åh, det är det stället jag var förra julen! Och ska åka tillbaka till den här julen :) Visst är det fint där? :D

Kramkram!