En ganska dyr Panterring och vilken färg pryder dina nalgar julen 08?


Anita Ko's smycken hittar du bla. på net-a-porer

Tokiga blogg...
Märkte nu när jag kom hem från middagen att det inte funkade att kommentera på inlägget innan,teknikens under!

Tidigare i veckan frågade jag ju er om ni kunde gissa vilket smycke från Anita Ko  som var dyrast.
Ringen,halsbandet eller örhängena.
Well! Alla smyckena ligger tom. högre än Bvlgari prisklass,mitt favoritmärke på smycken,men ack så expensive!
Dyrast av Anita Ko smyckena är faktiskt ringen som går loss på ca 44 700 kr.
Halsbandet är "billigast" med sina 33 920 kr och örhängena som flera av er tyckte om/gissade på får man lägga ut ca  37 920 kr för.
Smycken från Aníta Ko.Något att önska sig av tomten i jul,eller kanske inte...

Eftersom det inte gick att kommentera inlägget innan så frågar jag väl igen då!
Vilken nyans har du helst på dina naglar i jul?♥

16 kommentarer
HannahSthlm

Testing...

Anonym

SV TACK

Amanda

oj, inte så dåligt dyra smyken..

tänk om man hade en sån plånbok ;)

hm, jag har inte betsämt mig vilken klänning det blir än till jul :Z men mina naglar blir nog Röda eller svarta (:

Anonym

SV TACK

Helena

Har länge haft dem beigerosa, men nu är dags för lite rött igen tror jag. Natti, natti!

delinda

jobbigt m bloggstrul ;) det blir nog röda.kram

Jennie

vackert med glitter ;) färgen på naglarna.. röda ;)

Gabi

Hejsan.

Idag har jag varit & köpt false lash mascara. Jag ska prova den i morgon!

Ha det gott & god jul!

Jen

OJ 44 700 kr. Ursnygg var den.

Kram

Fia

tack snälla för tipsen , välbehövligt . present kort hade jag helt glömt bort.

Fia

till jul ska jag ha nån röd nyans eller silver.

kram

Karin

tack:)) godnatt på dig:) kramar

stina

godmorogn:)

tack så mkt:)

ja viist e hellokitty söt:)

Hanne

Jeg har nesten alltid rosa og beige farger, men i julen er det fint med en litt mørk rød eller lilla neglelakk:)

Lotta

Julrött.

Petite d'Lish

Jag är konservativ. Knallrött eller pärlemor är nyanserna som gäller för klorna. Testade lila en gång, men det var obekvämt och kändes inte som mig.