Reminder! Vinn Diamond Ring Lipgloss by Isadora X-mas collection 08!



Sressig dag..igen...Men roa er med att tävla här under dagen!
Nu slänger jag in sista tävlingsinlägget i tävlingen om Diamond Ring Lipgloss från Isadora's julkollektion 08,Dazzling Diamonds.
Snygg,silverpläterad ring med swarowskikristaller och fint rosa lipgloss i!
Dior-inspirerat och spraknade och gnistrande!
Perfekt till party!

En kommentar per person och tävlingsinlägg.
Alla kan vara med,bloggägare lr blogglös.
Glöm ej namn,mejl eller bloggadress.
Tävlingen avslutas ikväll FREDAG den 19 December kl 23.59
Vinnaren lottas fram & presenteras morgon Lördag den 20 December ca 12.00.

Lycka till!♥
38 kommentarer
finaste

Jag är med =)

Ellinor

Jag fortsätter att prova lycka.

Hoppas också att du får en fin dag.

Kram

Angelique

Jag är med :)

♥Blondiie♥

snälla gode gud låt mig vinna denna gången då!!!!

plz plz plz!!!

Marika

Är med och tävlar :-)

Linda

Jihhaaa med här med,måste vinna denna underbara!

Sandra

Vill tävla! håller tummarna :)

MiaHB

Jag är med!

Olelsi

Pax för att vinna....skriv upp mig!!



Kram Nettan i Hälsingland.

Linda

Jag är med igen=)

Jen

Åh jag vill självklart vara med :)

Kram på dig.

Emma

Jag är me :D

Karin

hehe det stämmer;) kram

marita

jag är med.

marie

jag vill vara med och tävla :)

marie

Idag fick jag äntligen min parfym! Trodde ett tag att de drulat bort mitt paket för jag tror de letatde i 20 min men tillslut så :) och den luktar ju jättegott!! TACK så mycket gumman!

ha en fin kväll!

kram

Nanna

Jag är med!

Nina

Åh jag är med =)

Sweet life style

tack så mkt för du hjälpte mig att välja klänning till avslutningen :)

Marielle

Kika in hos mig för att vinna en hård julklapp att lägga under granen i år! :-)

Christine

Åh tack för din kommentar sötnos. :-)

Hoppas du får en mysig fredagkväll!

anna

ha en trevlig helg!

bella.l

vill vinna..

Josefin

Jag vill bli nominerad till bloggpriset. Utan att skämmas skickar jag därför den här kommentaren till hela juryn. Förlåt. www.metrobloggen.se/tuffast

Pernilla

Självklart e jag med, den e ju såååå fin=D

Sara

jag är med!

Anja

Åh jag vill också vara med! Helt...helt... underbar....;-)

Martina

jag är med!

Michaela

Jag vill vara med!

Anita

Jag vill tävla :-)

ll

...

Emma

Hej jag skulle jättegärna vara med ^^

Har även skrivit om tävlingen på min blogg

http://emmajuli.blogg.se/category/tavlingar.html



Håller tummarna :)

Julekram

Stefan W

Läs mitt nya inlägg som handlar om VATTEN! Du kommer nog lära dig massor av saker du inte visste!

Susanne

Tar en chans till att vinna!

Hang

Jag är med! :D

Amanda

jag vill vara med (:

Lotta

Provar igen, vem vet blixten kanske slår ner på samma ställe två gånger.

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.