Tävling!Gissa hur många paket?



Bara för att jag har bloggat så dåligt idag och kommer lämna er i sticket en hel vecka ....(överlever ni?;)snart så ska jag köra en bonus-tävling som liksom blir "sista rycket för mig på tävlingsfronten" innan jag kastar mig på planet till Teneriffa!

Tävlingen går ut på att gissa hur många paket vi har under vår vita Disney-inspirerade gran klockan 18.30 imorgon Lördag 20 December.
Jag kommer kl 18.00 att avsluta tävlingen och räkna hur många det är!
Dem två som kommit närmast vinner två fina priser från Yves Rocher .

Alla kan deltaga,med eller utan blogg.
Lämna bara en kommentar med din gissning och glöm inte namn,mejl lr bloggadress!
Vinnaren presenteras kl 19-20 Lördag den 20 december.
(Vinnaren av Isadora Damond Ring Lipgloss prsenteras Lördag ca kl 12.00)

Lycka till!♥

Obs!Glöm inte att koden hannahsthlm i kassan ger er 15% rabatt på er beställning hos Yves Rocher via denna länk!
Tips inför nyår,finns mycket fin makeup till bra pris,även lösögonfransar!
25 kommentarer
Louise

Jag gissar på.. 26

Jenny

Jag gissar på 34 :)

Ellinor

Jag gissar på 23.

Emma

29

Fia

jag gissar på 40

Anne B.

32.

Susanne

Jag gissar på 18 paket!

finaste

39 var det första som dök upp hos mig :) Så det gissar vi på.

AngelPearls

uJ, VAD SVÅRT..KANSKE MER KKLAPPAR ÄN MAN TROR -VI BRUKAR HA ETT LITET BERG UNDER VÅR! gISSAR PÅ 56. Kram// Eva

Elizabeth

Gissar på 20 julklappar....

Det är ju inte kvantiteten som räknas, utan kvalitén (och säkert storleken på paketen också...)



[email protected]



Hang

26? :)

Nonne

Jag gissar på 17 :)

Smilla

Hmm det här kan bli svårt men jag tror på 24

bitte

tippar på 37

MiaHB

26 st är min gissning!

Sara

Tror på 18 :)

Lojs

31 paket :)

Nanna

33 paket!

Martina

22 tror jag :-)

Michaela

min gissning är 30 st.

Anita

38 kanske?

Hanne

Jeg tror 22 stk:)

millah

jag gissar på 28a :)

Linda

ojoj,hmmm jag gissar på 23 klappar;)

Sara

jag gissar på 31!