Tävling! Vinn Diamond Lip Gloss från Isadora Julkollektion 08


Diamond Ring Lip Gloss ur Isadora's Julkollektion 08 Dazzling Diamonds.
Värde 198 kr


Dagens tävlingsinlägg i Isadora-tävlingen kommer då här!
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlingsinlägg,tävlingen kommer publiceras EN gång per dag fram till avslut!
Tävlar du i alla inlägg som rör tävlingen så har du större chans i lottningen.
Passa på att vara med!♥

Du tävlar om Diamond Ring Lip Gloss från Isadora's julkollektion 08
 Dazzling Diamonds.
En sprudlande,sprakande och underbar holiday-collection!
Gnistrande silverpläterad ring dekorerad med swarowskikristaller innehållande ljusrosa lipgloss.
Det är det du är med och slåss om.
Perfekt för party! Lite Dior inspirerat! Smycke med läppglans,kan det bli bättre?

För att tävla lämnar du bara en kommentar.
Alla kan vara med, bloggägare lr blogglös.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.
Har du en blogg får du gärna tipsa om tävllingen men det är inget krav.

Tävlingen avslutas Fredag den 19 December kl 23.59

Lycka till!

Psst....Glöm inte att tävla i inlägget innan där det gäller att  GISSA KULÖREN PÅ MIN GRAN JULEN 08.  
Du kan vinna fina priser från Yves Rocher!
63 kommentarer
nadja

jag är med och tävlar :)

Fia

jag är med och tävlar denna gången med.

Giulia

hejhej

klart jag är med! =)

skrev ett inl'gg om dig i min blogg haha =)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :)

marita

jag är med.

Elizabeth

Jag är med och tävlar igen :-)



[email protected]

Sandra

Jag vill tävla!

Mahlin

Jag vill vara med och tävla :)

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hoppas du har en bra dag sötnos!

puss!

Emma

jag är med :D

Isabella

Fin blogg :)

Isabella

Jag är med :)

Nina

åh tack raring! :)



jag är med!

KRAMAR

Sofia

Jag är med!!

erika

Hur går de med julstöket så här blev mitt med gran klappar och tomtar...

Hannah

Rädda min dag! Se mitt senaste inlägg, har du sett något liknande ute i affärer? Tipsa mig snälla!

Susanne

Jag chansar på en lott till.

Nanna

Jag är med!

Debbie

Va skoj! Är med :)

Martina

Jag vill tävla!

Michaela

Jag är med!

Ellinor

Jag är med :D

Bim HD

Vink, vink... om det är idé att vinka om att man är med? Tror inget snart...

Må så grankott...

Frida

Ja tack!

Hang

I'm in! :D

Pernilla

Jah e med=D

Anita

Jag är med!

bella.l

vill vara med.

Christine

Bara för det är jag också med. Hihi. :-)



Hoppas du får en trevlig kväll!

Hang

jag är med :)

Karin

hoppas granen blir fin då;)

Lotta

Passar på att öka mina vinstchanser.

Anonym

jag är med :) ha en bra kväll!

Lotta

Passar på att öka mina vinstchanser.

Ellinor

Då är jag med :)

mini

åå ljuvligaste! jag är med och önskar mig själv all lycka så jag kan ge mig själv en fin julklapp. lycka till mini!

Helena

Jag ger inte upp utan är med igen. Hopas att din dag har varit bra, nu är det snart sängdags här.Natti, natti!

MiaHB

Jag vill maxa chansen att vinna denna sötnos!

Linda

Jag är med=)

Ulrica

Jag tar en lott till och håller tummarna stenhårt.

Lotta

Jag vill vara med

marie

jag är med! :)

Martina

Jag är med och tävlar! Du är så himla duktig på att hålla i tävlingar! Det ska du ha eloge för! :)

Sara

hej! jag är med!

Li

Hoppas på vinst!

Ninni

Jag är med! :-)

Annas tävlingsblogg

jag är med och tävlar

Emma

Hej vad glad jag är att jag hittade hit.

Är väldigt gärna med ^^

Har skrivit om detta på min blogg.

http://emmajuli.blogg.se/category/tavlingar.html



Håller tummarna ^^

bexie

jag är med :)

Jennifer

Jag är med !:D

Freja

Jag är med och hopaps på vinst! :)

Amanda

Jag är med! :)

Annika

Jag är med!



[email protected]

Jenny

Jag är gärna med :)

Jenny

åh, nice!½ är med

Emma

jag är med!

Lisa

DEt där ska jag vinna ^^

Tindralen

Jag vill vara med!

bitte

är med ssött

millah

Jag e med :)

Ester

I'm in ;)

Kajsa

Självklart är jag med och får chans att vinna detta superläckra lipgloss :D