Söta burkar för små & stora samlare..


Burkarna kan man bla. köpa hos Favoritsaker och kostar 30 kr.

Usch vilken usel bloggare jag varit idag. Men det har sina anledningar.
Stressig dag, dum tand, äckliga mediciner och näää..som ni förstår så blev det ju inte direkt något modemingel med Veckorevyn för mig ikväll på TopShop.
Fast modemingel-shoppingen har jag vetat om sedan länge att jag inte skulle hinna gå på,synd,för jag är övertyglad om att det var en trevlig afton!

Någon av er övriga modebloggare som kikade förbi och shoppade något kul?
Tell me!

Själv har jag fått en fin liten burk iallafall.
 Ingen mingel-shoppig idag,men burk..haha!
Jag älskar små burkar och ska köpa en i serien till Elliott ,fast i en annan färg.
Perfekt att samla lilla prinsens mjölktänder i som ploppar ut titt som tätt nu!
Själv ska jag ha..kanske örhängen i min....eller denna vecka..pencillin?
Perfekt liten burk att ha med i väskan för små nödvändigheter!♥

Samlar DU på något speciellt?
Jag samlar på hårspännen, köper jämt,men använder sällan..men kul att ha!
13 kommentarer
Angelique

Åh vilka söta :D

nICOLAS

fantastiska bilder som header

Nina

Ser himla söta ut, varför är man så svag för allt sött =) ha ha



Ha en fin dag. Kramis.

Gabi

Vekligen urgulliga burkar.. Kanske att någon måste flytta hem till mig.. ;)

Att ha det gott

Söta Jag älskar burkar och lådor

Angel

söta askar,jo ÄLSKAR friis men ej beställt tofflor ännu kasnske ska d?

Dress Like a Princess

ja vi hade en toppen eftermiddag/kväll/natt :) hehe det va lite problem när vi skulle hitta ut ur centrala Stockholm bara men det var mest kul :) Kram

HannahSthlm

nICOLAS: Tack,vad roligt att du tycker det:)!

Aura

Ja det är jobbigt att lägga ut outfits... men jag ska göra mitt bästa! Vad kul att du fortfarande läser min blogg! kram

Monica

tack!! söta burkar..

marie

men så söta burkar känns som om de skulle passa hemma hos mig :)

Sassy

Åh, vilka söta små burkar!



Ha en bra helg!



kram

Dilek Isabelle

missade kvällen!!! glömde totalt!!! blev ledsen :(