Pleated Lace Skirt? Hiss eller Diss?

 
ERDEM, Pleated Lace Skirt. Ca 8 200 kr på net-a-porter

Jag hakade ju på Lacetrenden hösten 2007.
Jaaa..om man nu ska se det så,spets är ju aldrig riktigt "ute" utan alltid i "ropet" på något sätt.
Nu börjar jag faktiskt tröttna en aning. Lace-invasionen har varit överväldigande senste tiden...spets spets och åter spets överallt  !
Lace-strumpisar som jag var så väldigt anti mot har jag dock tagit till mitt hjärta men jag är inte särskilt sugen på nya tröjor,kljolar och klänningar i spets för tillfället.

Här ovan ser vi Pleated Lace Skirt från ERDEM.
Kan bli din eller min för ca 8 200 kr.

Börjar du lessna på Lace-trenden?
Vad säger DU om Pleated Lace Skirt?
Hiss eller Diss?
27 kommentarer
Jennie

Detsamma sweetie :)

Karolina

Jäkligt snygg kjol!

Att ha det gott

Jag gillar kjolen men inte priset

Petra

Snygg kjol, så hiss till den, men kraftig diss till priset!!

Angel

hihi gillar spets ännu men inte öööövderdrivet,välkommen hem gumman

Johanna

Välkommen hem!! Nej, det kjolen gillar jag inte. Lite har jag lessnat.

Helena

Snygg till rätt tilfälle, men vansinnigt pris. Välkommen hem igen!

delinda

håller med, måste tyvärr dissa- föredrar enfärgad spets =)

CC

nee, gillade inte kjolen=)

Debbie

Ja, jag har börjat tröttna jag med. Och jag hann inte ens köpa något av det själv :P

Lollo

jag gillar den men det var väääldigt dyr! =)

Lottisin

jag har inte tröttnat ännu, men tror d beror på att jag fortfarande inte äger ngt i spets. :) hoppas ni hade en fin resa! :)

Alexandra

Nej jag är nog inte riktigt trött på det än :)

Emma

mjaaa. lite less men samtidigt var det där en väldigt fin kjol!

Linda

Nä, jag är också lite trött på spets.

Maria - f a s h i o n s t a r s ☆

jag hissar =)

Frida & Fabulous

Hiss hiss hiss!

anna

söt kjol,men priset var ju inte så gulligt!

charlina

jag ycker kjolen var snygg, men väldigt dyr !

Emma

Lace är aldrig fel! VÄlkommen hem från Thailand och tack för din söta kommentar:)

donnasandra

Otroligt fin men lite väl dyr!

fanny

vilken fin blogg:D



besök gärna min och min pojkväns blogg^^

Anonym

alla ska gå med i http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=123859

Det är inte svårt alls att bli medlem och man ska bara samla ihop poäng så får man ett presentkort på h&m eller gina tricot! Det är ganska lätta saker man behöver göra. I alla fall testa!

Liene

Jag gillade kjolen tycker den var fin:)

men det är sant att det blir för mycket spets, även om nåt är inne så borde det inte överdrivas så att det snart blir ute.

Ulrica

Jag gillar kjolen men priset är ju helsjukt.

Malin S

Jag tänkte tipsa dig om några bra gratis-sidor:



Gratisbio är en sida där du ENKELT(!!) klickar på hemsidor för att samla poäng. De insamlade poängen kan du sedan byta mot antingen biobiljetter eller presentkort på 60olika affärer. Tillexempel H&M eller mio. De har dessutom flera olika tävlingar hela tiden. Ange mig (M0lle) som värvare så får du 75poäng som välkomstbonus! bli medlem här: http://www.gratisbio.se/?RecruiterID=44201



http://www.gratisdator.se/Register.asp?r=545 är en sida som lanserades alldeles nyligen, så du kan bli en av de första som medlem! Här klicka du också på olika sidor och får presentkort från Siba och OnOFF. De har just nu en tävling där du kan vinna en laptop :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=101049 är en sida där du också samlar poäng, och får presentkort på MakeupStore eller kicks :)



Läs mer på sidorna :)

Anna-Lena

Snygg men alldeles för dyr...