NY Tävling! Vinn Tutti Frutti Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada!

 



Blev en ganska jämn duell mellan Papaya och Tutti Frutti,kanske lottar jag ut båda om ni har tur..men vi startar nu iallafall  med Tutti Frutti som tog hem segern!

Mitt absoluta favovrit Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada.
Innehåller Vitamine E, har underbar doft och smak och ger suuuuperfin fin glans och vård till vintertörstande läppar som vill vara vackra!

För att tävla om Tutti Frutti Lip Balm från Agatha Ruiz De La Prada så skriver du enkelt en kommentar här under detta inlägg.
Något i stil med" jag är med", "jag vill vinna" osv.
EN kommentar per tävlingsinlägg och person är vad som gäller.
Tävlingen kommer publiceras en gång till innan avslut.
ALLA kan vara med och tävla,med eller utan blogg.
Har du en egen blogg får du gärna TIPSA och tävlingen men det är inget krav.
Glöm inte namn,mejl eller bloggadress.

Tävlingen avslutas Söndag den 7 November kl 23.59

Lycka till!♥

OBS! VIKTIG INFO!
VINNARE AV DKNY Edp samt YVES ROCHER produkter peresenteras senast MÅNDAG för er som undrar,har ej glömt bort!
Och MARITA som vann APOLIVA DAGCREME, ditt mejl med din adress har tyvärr EJ kommit fram till mig.
Försök mejla igen och se till att adressen du mejlar mig på blir helt rätt:

[email protected]

47 kommentarer
Elizabeth

Jag är med o testar turen (lipbalm kan man aldrig få för många utav, särskilt inte nu under vintern).



[email protected]

Lojs

Jag är med! :)

Amina

Jeg er med!



[email protected]

Mari

Jag är med :D

Cecilia K

Jag är med!

marita

är alltid med.

Emma

Såklart man ska ta chansen att vara med :)

Robin ^^

jag är med :D älskar tutti frutti! Och mina läppar har tagit så mycket stryk i år!



kramar! Din blogg är jätte söt :)

Pernilla

Jag är med=)

MiaHB

jag vill vara med och prova lyckan!

Fia

jag är med och tävlar.

millah

Jag är med och tävlar :)

Elisabeth

Jag vill självklart vinna lipbalsam, jag är som en galen samlare av allt sådant "smorsel":)

Lotta

Har länge velat prova detta märke men det har inte blivit av så nu har jag ju en chans.

Lotta

Jag vill vara med!

Susanne

Jag är med och hoppas på att vinna!

Hanna,...vi har december nu,..men du envisas med att vara kvar i november hela tiden (ler).

Saga

Jag är med! :D

Jennie

Jag är med!

Emma

im in :D

Veronica

Jag vill vara med =)

Alle

Vill gärna vinna!

AmandaM

jag är meed !! :)

bella.l

vill vara med.

Ellinor

Jag är med :)

Hanne

Jeg er med:)

Emmelie

Jag är med! :D

Sara

jag är med!

Hang

Jag är med!: D

Nanna

Jag är med!

Jenni

jag är med!:)

Sandra

Jag är med:)

Kajsa

Jag vill vara med och tääääävla!

Eva-Marie

Im in!=)

Li

Jag är gärna med!



Kram

nadja

jag är med och tävlar =)

Lene-Therese

Jag vill vara med! :D

Martina

Jag är med!

mini

åå tutti frutti jag vill ha! skön söndag söta du, kram! mini

Mahlin

Jag vill vara med :)

Bim HD

Jag ÄR med...

Må så grankott...

Michaela

Jag är med!

lovisa nvs

jag är med!:D

REBECCA.S

Jag är med och tävlar :)

Smilla

Tutti-frutti va det jag hoppasdes på, så självklart är jag med!

Anita

Jag vill tävla!

LIFE BY Marielle

Jag är med i tävlingen! :)

LIFE BY Marielle

ojdå, tävligen var visst avslutad :/