Ny Tävling! Vinn Diamond Ring Lip Gloss Isadora Julkollektion 08


Du tävlar om Isadora Diamond Ring Lip Gloss nr 00 Diamond Pink
Värde 198 kr


Isadora's julkollektion 08  Dazzling Diamonds är sprakande,gnistrande och underbar!
I stil med Dior har Isadora nu även tagit fram ett smycke med Lip Gloss.
Diamond Ring Lip Gloss är en silverpläterad ring med gnistrande swarowski-kristaller,inne i ringen finns ljusrosa Lip Gloss!
Perfekt till nyår och fest!
Du vet alltid var du har ditt läppglans, på ditt finger!
Kan det bli bättre? ♥

Nu kan du vinna Diamond Ring Lip Gloss här hos mig.

För att vara med och tävla så lämnar du en kommentar här under detta inlägg.
ALLA kan vara med och leka,med eller utan blogg.
Tävlingen kommer publiceras fler gånger innan avslut.
Det går bra att lämna EN kommentar per person och tävlinhsinlägg.
Har du en blogg får du gärna TIPSA om tävlingen men det är inget krav.
Vinnaren LOTTAS fram efter avslut.
Tävlingen avslutas FREDAG den 19 December kl 23.59

Lycka till!
56 kommentarer
Wysteriia

jag är med och tävlar ;D

Anne B.

Med!

Anonym

kul me tävling ja är med :_)

nadja

jag är med och tävlar :)

Ellinor

Jag är med och tävlar

Lotta

Jag vill vara med

Karin

ha en fin dag söta du:) kram

Elisabeth

Hej! Jag tar chansen igen och är med i tävlingen:) Ha en toppendag!

Gabi

JAg vill vara med!

Nanna

Jag är med!

mini

älskar allt som glimmar så jag är med! önskar dig en fin dag idag, kram! mini

Lene-Therese

Jag vill vara med och tävla! :)

Louise

Jag är självklart med! :D

Helena

Godmorgon! Klart jag är med igen! Hoppas att du också får en fin dag!

finaste

jag är med =)

Lotta

Gör ett försök på den blingiga ringen.

Marika

Godmorgon :-) Hur mår du ?

Men jag är med och tävlar vet jag :-)

Mahlin

Åh vilken härlig tävling :) Jag vill vara med!

Emma

Im in!

Fia

jag är med och tävlar.

önskar dig en trevlig dag.

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

hej sötnos! Hoppas du har en finfin tisdag! massa kram till dig!



..och så passar jag på att tävlar också då..hehe

puss!

Elizabeth

En ring...med ett lipgloss!

Kan det bli bättre?

Klart jag är med!



[email protected]

MiaHB

Denna tävling håller jag tummarna för, perfekt julklapp till min syster!

Frida & Fabulous

Jag är med!

2anewlife

Nu bara vill jag vinna! :) Du har så bra tävlingar, riktigt fina priser.



Kram

Liz

Den du, vill jag ha!

Elina - Den svenska blondinen i Florida

Åhh vilken söt! Count me in! ;)

S A N N A

åh, jag vill jättegärna vara med! Låter hur kul som helst!



kram! (:

Pernilla

Åh den e så fin, självklart e jag med=D

Johanna

godmorgon på dig med

AmandaM

jag är med :)

Sandra

Sandra

Hej, jag vill vara med tack =)

marita

jag är med.

bella.l

vill gärna vinna detta,så läckert..

sara

Jag är med :)

Giulia

Hej hej !!

Aaa systemkameror är bäst hoppas på vinst men haha nästan intill omöjligt haha =)



åhå jag vill vara med och tävla här med !:D

jenni

jag är med!

Anna

Woho! Perfekt för en slarver som mig! Mina lipgloss och annat ligger alltid i "den där andra väskan"!

Anna

Oh så trevliga fynd! Och mysigt med lussetåget :) Jag missade som sagt lucia helt men får ta igen nästa år ;) Kram

Martina

Jag är med :-)

Michaela

Jag vill vara med!

Anita

Jag vill tävla!

Susanne

Jag är med och tävlar!

fanny

jag är med och tävlar!

amina

Jeg er med :)

Hang

Jag vill vara med :)

♥ SimplyMalin

Jag är med och tävlar ^^

Ulrica

Jag är givetvis med.

Angel Pearls

Underbar kombination mellan härligt gloss/ glittrig ring! Vill ha -håller tummarna -kanske turen är på min sida nu...Fortsatt fin vecka // Eva

Kajsa

Jag vill vara med och tävla!

Linda

Åh perfekta julklappen till mig själv, jag är med!!

Anonym

jag vill vara med :)

sara

jag vill jättegärna vara med :) kram

Sara

jaag vill vara med!

BootsUgg

As a world-class brand to the global expansion is imperative. Ugg Boots has planned implementation of their dream of globalization. So you can find the Ugg Boots Canada shop everywhere you can.Worth to say that there are a lots of Ugg Online Shop available that you can have your Ugg Boot so convenient,just order then Ugg Footwear will be send to you. If you want to take your Outlet Ugg Boots ,the Ugg Canada can be the best choice for you. Buy Outlet Ugg Online seem to be a new fashion trend.Worth you try.



You can enjoy the Outlet Ugg with your family that Ugg Sale the Ugg Boots Mens,

Ugg Boots Womens, Ugg Boots Kids,how wonderful it is.What’s more,you can have a wide choice at the Cheap Ugg Boots that Ugg Boots Online available in many difference style,such as the most deluxe Ugg Jimmy Choo, the most famous Ugg Classic Boots, the most classic one Ugg Mini Boots,the Ugg Short Boots,the Ugg Tall Boots ,and the Ugg Ultimate Bind Boots ….No matter what style Ugg Shoes you like you can find it online.Worth to say that now this the best time to buy the Discount Ugg Boots that there are so many Ugg Canada Store supply the Ugg Boots Sale sale in large discount,more items you take,more discount you get.Don’t miss it.

Durant ses 60 ans d'histoire, de la Doudoune Moncler a été constamment amélioré et mis à jour pour aider les athlètes dans leurs missions les plus audacieux Moncler Pas Cher, Moncler Soldes en ligne de sortie sont aussi grandement salué par de nombreux jeunes et anciennes générations. Moncler Doudoune ensemble exclusif d'images présentées est irrésistible ascension vers le succès de l'Allemagne Moncler 2011 plus noble des crêtes de montagne aux sommets de style moderne et sophistiqué. Il va sans dire que la qualité Moncler En Ligne, Moncler Homme, Femme Moncler et ainsi de suite, sans incertitude peut faire confiance. Moncler Polo dans l'histoire ont été faites de différents matériaux. Les matériaux sont faits de cuir et les fourrures étaient suffisants pour préparer les matériaux non-tissés et exotiques tissus naturels et synthétiques. Moncler Veste seront vos réclamations et que vous ne vous décevra pas. Moncler Enfant sont fondées sur la date et du même sexe sont un véritable témoignage de la bête processus chez l'homme. Ceci est très apprécié par tous. Chaque personne a un blanc qui verts Sacs Moncler, quel est le processus et cela est vraiment une sorte de vêtement une marque de personne noble et audacieux. L'accès à ses vêtements seraient introduits à l'ouest, la Moncler Official, tandis que regarder avec des couleurs vives exclusifs et accrocheur comme l'Occident a, il est une poignée à la vision, et cette tendance processus de la manière dont il est à mettre sur votre gilet de la façon de définir votre style.

http://www.uggbootscanada2011.net/