LV Galleria Riviera? Hiss eller Diss?


Galleria Riviera från Louis Vuitton. Ca 15 500 kr

För mig är Louis Vuitton förknippat med Monogram och Damier.
Inte med båtar...
Nya  LV modellen Galleria Riviera är lite rolig och tillbringar man största delen av sitt liv på Franska Rivieran..soo..why not?
Själv tillbringar jag ju oftast mitt liv på lite andra platser(även om jag gillar Rivieran också).
Väskans prislapp som ligger på över 15 000 är ganska avskräckande i sig den med även om nu Galleria Riviera är "limited edition".
Tror inte heller den skulle passa mig det minsta.Vi skulle inte vara ett vackert par!
Galleria Riviera är med andra ord inte alls någon "Hannah bag".

Vad säger du om Galleria Riviera från Louis Vuitton?
Hiss eller Diss?
12 kommentarer
Emma

Näe den där var lite småknasig. Inte ens nog knasig för att passa mig heller så jag dissar!

Angelique

Diss, jag gillar faktiskt bara svarta eller vita väskor ;) Enkelt ska det vara.

Elizabeth

Hiss för utseendet, härligt med färg och motiv. Personligen fungerade inte bokstavsloggan med bajsbrun bakgrund alls för mig.... Är förvånad att det slog igenom...

Hursomhelst.

Allvarligt talat, vem lägger ut så mycket pengar på en väska och varför (såååå snygg var den inte)........?

Emma

den är ju lite coolt annorlunda.. men. håller nog med dig. Sådär är tycker jag om den.

Karin

diss

Wysteriia

Not my style :)

Irina

Visst kan det vara kul med lite färg. Men den där väskan lutar mer åt det smaklösa hållet... Satsar hellre på deras klassiker.

Hanne

Diss, vil heller satse på de klassiske LV-modellene:)

Jen

Inte riktigt i min smak.

Kram

Miss Agda

Nää, diss säger jag!

Sandra

Diss, inte alls snyggt mönster på en väska, tycker jag :/

Aura

Nej den va verkligen inte snygg, speciellt inte till det priset. jag tycker den ser billig ut...