Love from Australia? Hiss eller Diss?


 
Nomad Tall Boots,Love from Australia. Ca  2 895 kr på net- a-porter

Ugg Australia, Emu och Love from Australia....varma,äkta sheepskin boots fast från olika varumärken.
För mig kommer Ugg Australia alltid vara No 1 på "uggfronten" men det är självklart kul att andra kvalitetsmärken pluppar upp även på den scenen!
 Love from Australia har många roliga modeller som tex. denna ovan, Nomad Tall Boots,med snörning.
Bla. Sienna Miller har valt att använda denna modell i vinter.
Själv håller jag mig dock till mina Classic Short från Ugg Australia som har visat sig vara höstens bästa investering för en liten frusen person som moi.
Skulle någon vilja sponsra mig med ett par Nomad Tall från Love from Australia så säger jag dock inte nej;)!

Vad säger DU om Nomad Tall Boots från Love from Australia?
Hiss eller Diss?
32 kommentarer
Angel

hiss

Betty

Diss!

Ellinor

Hiss- absolut :)

Sandra

Jasså :) hmm, här har det snöat hela dagen. Jadå , man får ju alltid hoppas.



Jag tycker att dom där skorna är hiss, dom är coola på något sätt!

Anonym

hiss!

Miss Agda

Jag tycker de är snygga, dock inte lika klassiska som vanliga uggs.

Grodismamma

Diss.

Jag gillade iofs aldrig uggsen alls.



När det är riktigt kallt, snöigt och man ska va ute åker mina hederliga Original Moon Boots på.

Finns inget som slår dom.

Funkar även på After-Skin! Trots att jag inte har den håriga varianten.

Käthes blogg mode & skönhet hos Amelia

Jag gillar dom! :)

Hanne

Hiss, jeg elsker sånne sko til mine kalde føtter:) Men jeg er trofast til UGGs'ene mine:)

Petra Bloggar

DISS fy så dyra hihi!

heidialexandra

uggs er best uansett < 33

Marica Rödebäck

Tackar ;)



Jag hissar dom för dom var rätt snygga.

maria

hiss, hiss hiss :D

LOVISA

coola!



htttp://tidtid.blogg.se

Niklas Eriksson

Tycker de var riktigt snygga!



/Mvh Niklas

Helena

Svar: Visst är det mysigt med julbak, men förstår att det kan vara svårt att få tid till allt, speciellt när man har barn. Jag tror att man kan göra det lika mysigt ändå för dem och pepparkakor och bullar man köper är ju nästan lika goda.Ursnygga stövlar, varför skall allt snyggt alltid vara så dyrt, men det här är ju kvalitée också förstås. Hoppas att du har haft en bra start på veckan och den fortsätter så, kram!

Josiee

hisss:) superläckra:) allt bra med dig förresten?

Jessica

Hiss ! Sjukt coola ^^

Dress Like a Princess

Hehe ja namnet försvann där, men jag förstod att de va du gumman :) Okej vad tråkigt, det hade vart kul å se dig på onsdag.. Hoppas du får en mysig kväll ikväll i alla fall! :) Kram

Marika

Dom var ju helt ok, kanske skulle passa bra på mig :-) Önskade bara att min plånbok hade låtit mig ha dessa eller äkta Uggs... Måste få tag i dessa "fake" som finns på DinSko m.m.. Men alla är slutsålda... :( Typiskt min tur, när man väl skaffade fram de pengarna...

Christin

Jag måste säga hiss för att de ser så gosiga ut att ha på sig och så är de fina också :)

Frida

Hiss, jag tycker de var snygga! :) Men ett par vattentåliga skor är ett måste här i Göteborg, de lär knappast vara så varma när de börjar läcka in... ;)

Mariah N

Hiss,dem ser mysiga ut-

Jag och fotbollsspelarn

Ja det kommer nog bli trevligt :) synd att du inte kan komma. Hoppas vi ses på nästa galej iaf :)

Jag och fotbollsspelarn

Ja det kommer nog bli trevligt :) synd att du inte kan komma. Hoppas vi ses på nästa galej iaf :)

Karin

hiss!

Nanna

En solkar hiss från mig!

Nanna

En solklar hiss från mig!

Nanna

En solklar hiss från mig!

Camilla

Det har du rätt i :) De där stövlarna, uggsen va ju hur balla som helst.

Jessica

Dom var faktiskt fina med fina detaljer som gjorde dom lite extra. Annars är Uggs ett big nono för mig:)

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Skitsnygga - HISS!!!!!!