Julgransvernissage Hotel Birger Jarl 2008


Bild nr 1: Jag framför Daniel Lindström's gran Black Tie Nov 2007
Bild 2: 2008 års inbjdan



Den 27 November 2008  bjöd ju Micael Bindefeld in till pressfrukost och julgransvernissage på Hotel Birger Jarl i Sthlm.
I år var det femårsjubileum!
Genom åren har de mest fantasifulla,fantastiska,galna och vackra granar poserat likt modeller på en catwalk i Hotel Birger Jarl's lobby.

I år finns granarna till allmänhetens och hotellgästernas beskådan mellan
 28 Nov-25 Dec.
Tycker verkligen du ska ta en titt om du har vägarna förbi Tulegtan 8 på Norrmalm i Sthlm.

Jag är faktiskt ganska ledsen att jag inte kunde gå på pressfrukosten för julgransvernissaget i år då jag var i Thailand.
Detta med julgrans-vernissaget på Hotel Birger Jarl är en mysig tradition och jag hoppas jag får chansen att närvara nästa år!
Jag ska absolut iallafall springa förbi lobbyn på Hotel Birger Jarl innan jul och kika på underverken,det är ett måste!

2008 var det,som alla år, en blandad skara svenska kända profiler som fick äran att klä granar.
Kändisarna närvarade självklart på pressfrukosten när deras verk presenterades.
För att nämna några som fick klä granar 2008:
Ebba Von Sydow, Martina Bonnier, Liselotte Westerlund,Maria Westerlind, Nygårds Anna och The Stray Boys.

 

Foto: Katarina Ljungdahl

1. Ebba Von Sydow's gran
2. Martina Bonnier's gran
3. Maria Westerlind's gran
4.Liselotte Westerlund's gran

5. The Stray Boy's gran

6.Nygårds Anna Bengtsson's gran

Vilken av dessa granar ovan tycker DU bäst om?
Jag gillade både Ebba's fotogran och Martina's brudgran! Tokfina!♥

17 kommentarer
Emma

jag gillade ebbas fotogran bäst:D riktigt cool!



Sv: å så roligt:)

Jag och fotbollsspelarn

Detsamma rara du :) hoppas hela helgen blir underbar hos er.

Daniel

Vilken perfect day det måste ha varit! WOW!

Frida

Ebbas! :-)

Marika

Tack :) Tyckte de flesta av dessa granar var fina ! =)

Karin

å vad roligt:)

Jen

Martina Bonnier's gran var fin och rolig :)

Kram

..:Sarah:...

Tack söta du:)

Maya&Maximilians mamma

Åh vilka fina! Ha en riktigt bra helg du oxå:)

Julia

tack detsamma :)

leia

Jag gillar såklart den med alla klänningar bäst:)



Ja....tråkigt att du inte kunde komma till topshop....men så speciellt är det ju inte...snarare ett bra tillfälle att få handla billigare och säga hej till massa söta människor:)



kramar

Amanda

Jag gillade också Ebbas gran! =)

Emma

Haha THE STRAY BOYS version var ju kung, släng på en mössa på granen!!

Niklas Eriksson

Den svarta granen helt klart!!



/Mvh Niklas

delinda

måste nog säga ebbas ;)

Lotta

Brudgranen var nog roligast och Maria Westerlind hade den snyggaste granen.

Lotta

Brudgranen var nog roligast och Maria Westerlind hade den snyggaste granen.