Julfest och mingelbilder från Le Bon Palais

Blev ju lite sen till söta Linda och den trevliga julfesten igår men väl på plats beundrade jag den fina julpyntningen,åt lite ost och pepparkakor,drack glögg och sedan massa rosa bubbel!
Vi hade så himla trevligt, båda Linda och Mia är verkligen så himla goa girls!

Markus Fagervall vann ju Stjärnor på Is igår, inte för jag följt programmet men det fanns det andra i sällskapet som gjort.
Självklart åkte vi vidre till Le Bon Palais där middagen och efterfesten för Stjärnor på Is var i full gång.
Ibland är det bra att vara modebloggare,man kan tex. få slippa beltala éntre, få kraftiga rabatter i olika barer och gå förbi milslånga köer..sådant gillar vi..ellerhur?♥

Kvällen och natten gick på i ett rasande tempo och många kända och okända ansikten sprang vi på i vimlet.
Lovade er ju mer bilder och här kommer dem!
Har satt ihop ett litet collage som ni ser och addat några andra bilder från kvällen.
Enjoy!;)



Sista biden är en snapshot på Marcus Fagervall och Johanna,tyvärr var jag inte tillräckligt snabb med le camera..aja...det är dom iallafall.


Och här har vi partykvällens roligast bild enligt moi...
Jag är verkligen inget fan av The Poodels men trummisen Christian "Kicken" Lunqvist visade sig vara ganska trevlig faktiskt,surprise!

Tack Linda och Mia igen för en toppen kväll!♥

Hittar ni någon bild ni gillar?
Lindas kattunge Silver är bland det sötaste jag sett på lääänge, tyvärr är adoption av honom uteslutet då han verkade trivas som typ som fisken i vattnet hos sin söta matte..såklart;)!

30 kommentarer
GucciMama

Man tackar så mycket :-)

Karin

trevligt det såg ut:)

Josiee

Låter mysigt :)

sofias dressingroom

Vad fin du var:)



stor kram

marita

kul att få se dina bilder,

Ellinor

Ser ut som en lyckad kväll. Tur att det slutade så pass bra efter sj-strulet ;)

Kram på dig

Helena

Det låter som att ni hade en super trevlig kväll :)

Hoppas att du får en mysig söndag.

Felicia - Amerikansk Fotbollsfru

Alla bilder på dig var fina=)

tina

härliga bilder :)

Jenny W

Vilka härliga bilder, såg riktigt kul ut! /Jenny

Lotta

Såg ut att ha varit en toppen kväll. jag älskade Lindas outfit, så snyggt med heltäckande svarta strumpbyxor + svarta skor och du var fine som vanligt.

Jessica

Åh vad trevligt ni verkar ha haft. Och kissen var finast:)Hoppas resten av helgen var lika mysig. Trevlig 2:a advent!

Smilla

Ser ut som du haft det trevligt!

Fru Evelina

ser ju inte fel ut det där =) förstår att ni hade kul!

kram

delinda

fina bilder sötast, miss u too!då får vi ta en julfika senare;) kramar

Sis

Åhh vilka lovely pics! Skulle hängt med dig istället.. ;) Hoppas er resa hem gick bra. Nu ska jag sova igen! Hoppas verkligen att jag mår bättre tomorrow. Miss ya already! Vi ses den 19:e, med eller utan schweizer nöt! ;) Luv, Reb

Erika

Kul med en lyckad kväll. Du och Kicken är så söta tillsammmans ;)

Erika

tack så mycket =) har haft en toppenmysig helg!

MiaShopping

Tack själv! Roligt att du träffade på Kicken också :)

J

Verkar ha varit en kul kväll:)

Sassy

Tack!

Vilka partytjejer!

Jag gillar mest bilden på dig, mia och katten, så söt!



kram

Linda // Absolut Glam

Tack för i lördags baby! Blev lite halvgalet där ett tag, haha! Mailar du över bilderna till mig, vore kanon! Puss!

Angelicas Closet

Såg trevligt ut!



Kram

Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är bland det sötaste som finns i bloggvärlden hanna! puss!

Johanna - SHOEBOX

Det ser trevligt ut! :)

Marika

Kan ju med säga att katten var underbar söt ! :)

Ser ut som du haft en toppenkväll där, hoppas du haft en bra dag idag ! :-)

Ellinor

Ser skoj ut! :)

Anonym

Jag gillar bilden med Kicken bara för att jag tycker han verkar vara en så skön människa :)

Nina

Åh superfina bilder! Det lät som en trevlig kväll =)

sofia

Fröken Törnkvist verkar ha lagt på sig några kilo? Du har fått riktiga kärringarmar ju! Ta det lugnt med godiset i jul...