I Will Survive...

 


Varför ska min lillkille fylla år den 28 December? :)
Julafton lr nyår vore inte bättre i o f..såå...vi är nöjda!

Problemet är att det inte enbart är julkort som ska skrivas innan vi åker utomlands utan även inbjudningskort.
Det är inte bara julklappar som ska köpas utan även födelsedagspresenter och tårta..som ska beställas.
När jag var liten ville jag alltid fylla år först på året,det vill Elliott också,men ju äldre man blir ..vore det inte rätt trevligt att alltid vara minst "i sin ålder?:)

Är du född tidigt eller sent på året? Spännande att veta!

Jag har dock trotsat mitt minst sagt pressade schema och gjort en välbehövlig avstickare till världens bästa salong, Sandeva.
Sedan har jag tagit ett glas vin och bytt juilklappar med en vän. Riktigt trevligt!

Modebloggning har det varit dåligt med idag..blogg över huvud taget ..men kanske hinner jag mer senare ikväll.
Snart är jag iallafall på Teneriffa!
Och även om det inte på något sätt är lika underbart som Thailand så är det semester och utomlands och..trevligt sällskap...såååå..även om det är stessigt  nu....
I will survive;)!

Vad har ni haft för er Fredagen den 19 December?
Några roliga planer för kvällen?♥

16 kommentarer
Karin

mysa bara:)

Pernilla

Jag fyller år den 25.september. När jag var yngre ville jag alltid fylla år på sommaren.

Ellinor

Jag fyller år precis i början av året, vilket inte heller var roligt alla gånger. Då var jul-nyår-födelsedag komprimerat till en period av två veckor/år. När man blev äldre blev det dock en fördel då både körkort och inträde på krogen kom betydligt tidigare än alla andras ;)

Hoppas nu att du får en fortsatt trevlig fredag. Du gjorde verkligen rätt i att unna dig lite egen tid.

Kram

Abbes pappa

Fredagskvällen blir bara softa efter två hysteriska jobbveckor kryddat med att en efter en i familjen däckat i magsjuka. Bara jag kvar. Kanske är det jag ska roa mig med i natt? Vem vet?

Angelique

Jag ligger i mitten ;) 18:e sep.

Victoria

Hej!

Missa inte chansen att beställa skor/kläder från Gojane via mig superbilligt! Läs mer i min blogg.

mini

jag och villiam har varit på glöggkväll, julmust blev det för villiams del. dock åkte vi hem tidigt för att krypa till kojs, villiam somnade på några minuter och jag...ja jag har inte gjort så värsdt mycket i min ensamhet här. gonatt söta du! mini

Niklas Eriksson

Jag är född den 4 Juli vilket är passande då jag älskar USA utöver allt annat. Bortsett jobbet så har det inte blivit mycket gjort. Å andra sidan är jag inte nån som Julpyntar så det gör inte så mycket. Fixat ett Julkort i Photoshop. Det dyker upp i din mailbox under helgen.

Hoppas ni får en trevlig helg!



/Mvh Niklas

HannahSthlm

Niklas: Så passande med 4 Juli då!Vad gulligt med julkortet,ska bli kul..som alltid:)!

Emma

Jag har jobbat fram till nu :/

Anna

Jag fyller år den 27 dec, min bror den 28 dec och min brors dotter den 26 dec ;-D

Jodå, mellandagarna har vi fullt upp..



Ha en underbar dag

Erika

Vad skönt att fara utomlands!



Jag är född den 14e augusti =)

Hanne

Jeg vil også til Tenerife, behøver litt sol og varme:) Jeg hadde jo fødselsdag på onsdag, så jeg er født sent på året:)

Ellinor

Jag fyller i maj, det är rätt bra :)

Mathilda

Det är så jobbigt att fylla år tidigt på året, fyller 5 januari. Fast då är det mellandagsrea så då får jag massa pengar och shoppar massor =)





Din bakgrund var väldigt fin! :)

Paulina

kikade runt lite på nätet och hittade din blogg.

är också född 28 december. vilket INTE alls var roligt när man var liten.

Var ju pest och gå ett år för att vänta på en dag man fick massa paket.

Båda mina bröder fyller år mitt i sommaren och har jämt fått tårta med färska jordgubbar på. jag fick jämt prinsesstårta:P (inte lika gott och lyixgt). MEN idag är det nästan roligt att fylla så sent. Fyllde 20 nu senast, det var väll lite jobbigt att vänta på att få gå till systemet.

men nu kan det ju bara finns fördelar med att fylla sent. jag får ju iaf smaka på båda brorsornas födelsedagstårtor i sommar ;)