Do u Think I Like Black?


Packade upp påsarna med lite nyshoppat till mig själv som jag tänkte packa med mig och jaaa...det var ju ganska mycket svart det;)!
Lite blandat från Gina och Bik Bok.
Jag har varit skeptisk till både ormleggings och speisleggings but hey...man kan faktiskt ändra sig.

Något av ovanstående som föll dig i smaken?
Visst ÄR svart den ultimata färgen?♥

Leopardtofflan tillhör Elliott. Visst är den för söt?
Tror vi shoppade dem på Åhlens,tyvärr fanns dem bara i barnstorlek.
9 kommentarer
Ellinor

Svart är aldrig fel. Den enda färgen som håller genom säsongerna.

Mycket fina köp. Svårt att välja ut EN favorit.

Hoppas nu att ni får en underbar semester.

Kram

Linda

Haha jag är nog likadan=)

Camilla

Jag gillar spets!

Svart är den perfekta färgen

Wysteriia

Haha du känns lite som mig med färgvalet ;)

Jessica

Så där ser det alltid ut för mig, bara svart:) Tack för hälsningen, du är så omtänksam. Hoppas ni alla får en riktigt fin jul och att ni äter gott och har det bra tillsammans. God Jul!

Alixandra

Vill passa på att önska dig och barnen en god jul och gott nytt år. Hoppas tomten kommer med många roliga klappar till er alla!!

delinda

åh så mycket snyggt gumman =) älskar svart, alltid hett. massa kramar!!!

Emma

Ja, svart är alltid rätt!!!

Emilia

fin pojk



och nice:iga kläder