Confused? Confession? Vilket stjärntecken är du?



Haha...
Jag är ganska slarvig för att vara född i Jungfruns tecken,inte för att jag är så mycket för astrologi..men ändå!
Glömmer aldrig saker,har inte ägt en almanacka på flera år..köpt...men ej använt!
Håller grymt bra reda på vilda barn men aningen slarvig ska nog erkännas att jag är när jag är stressad!
Eller kanske mer en tids-optimist?
Jag såg nu att jag under flera tävlingsinlägg skrivit att sista dagen att deltaga är.....taaa-daaa.... November, vilket ju inte stämmer då'rå  nu..
Det är ju faktiskt  December....jag har koll...lovar...tomten kommer....jul..snart..hmmm!

Jag gick upp 5.25 imorse....zzzzzz!
Sitttter här med en latte men sover nu över lilla rosa lappen ändå..igen;)

Ville främst meddela att jag NU hoppar ner mellan mina satinlakan att alla vinnare ÄR  DRAGNA!
De kommer presenteras även om det nu inte blev ikväll som utlovat! Sorry!
Imorgon blir det vinstregn här hos mig,kul va?:) Massa vinnare!
Nu MÅSTE jag krypa ner mellan lakanen..,jag KAN BARA inte hålla mina ögon öppna..promise!

Vilket stjärntecken är du? ♥
 

24 kommentarer
Linda

tvilling:) Hoppas du sover gott just nu.

delinda

ha en fin dag sötaste ;)

Malin

Sugen på en ny bloggdesign? kika in hos mig :)

Filibabba

tvilling! :)

Veronica

Vågen =)

Anonym

Jag är lejooon! :D

Lojs

Jag är lejooon! :D

fast med namn den här gången ;)

Angelique

Jungfru jag med :)

Lisa

jag är kräfta :)

Ellinor

Stenbock.

Men vad som brukar skrivas är ofta en tolkningsfråga...vrider och vänder man på det tillräckligt länge så brukar det tillslut stämma in ;)

Hoppas du får en fin onsdag.

Kram på dig

Dress Like a Princess

Ååh sötnos, du är så gullig! Jättesynd att du inte hinner kika förbi ikväll, men vi ses säkert en annan gång snart!



Jag är kräfta by the way :)

Kram

Karin

jungfru:)

jenny

Jag är skorpion =)

Susanne

Och här kommer en oxe!! Som dessutom är jätteintresserad av astrologi.

Jane

vill du ha gratis smink och gratis kläder????gå då in på min blogg och registrera dej under mitt inlägg om det!!!du spar massa pengar!!!ha en bra dag!!!mvh:jane

Angelica Norman

auutch, vad tidigt! Jag är vattuman

donnasandra

Jag är en typisk fiskarna! :-D Hur mår du denna onsdag förutom ont i tand? Hoppas allt är bra!! Kramar

Gabi

Tvilling. En rätt så typisk sådan!

Emma

Scorpio :D

Niklas Eriksson

Jag är Kräfta jag...

Född på USA:s nationaldag :) Inte undra på att jag en stor USA vän. Har just skickat över lite julklappar dit.



/Mvh Niklas

Nina

En envis fisk =)

Nanna

En vädur med dåligt tålamod men intelligent sån ;)

Irina

Jag är ett typiskt lejon. Älskar lyx, att stå i centrum och att vara snäll mot folk. :-)

Veronica

Lejon, och en typiskt sådan :)